قوانین و محاسبه مالیات بر ارث

قوانین و محاسبه مالیات بر ارث در ایران و انجام امور مالیاتی در تهران توسط کارشناسان خبره در این حوزه

قوانین و محاسبه مالیات بر ارث

قوانین و محاسبه مالیات بر ارث در ایران و انجام امور مالیاتی در تهران توسط کارشناسان خبره در این حوزه

قوانین ونحوه محاسبه مالیات بر ارث همراه با جداول تعرفه و مشمول / معافیت های مالیات را بیان کرده ایم دانستنی های مهم در ای رابطه را از مشاوران مالیات بر ارث بخواهید

  • ۰
  • ۰

با توجه به تغییرات و پیشرفت های متعدد و رو به افزایش تکنولوژی در زمینه های مختلف، در سال های اخیر شاهد پیشرفت های چشمگیری در زمینه تولید لوازم خانگی صوتی و تصویری بوده ایم. تولیدکنندگان شرکت ال جی نیز به طور گسترده ای به ساخت تلویزیون های هوشمند با ساختارها و قابلیت های متفاوت روی آورده اند. از جمله پیشرفته ترین محصولات صوتی و تصویری، تلویزیون های LED ال جی هستند که با توجه به قابلیت های گسترده ای که دارند از قطعات مختلف و حساسی تشکیل شده اند که در ادامه به معرفی مهمترین قطعات تلویزیون ال جی می پردازیم.

اجزای تلویزیونهای ال ای دی به شرح زیر می باشد:

برد پاور

برد پاور در این تلویزیونها در محل ورود سیم برق به بخش پشتی تلویزیون شما قرار دارد و از نوع منبع تغذیه SMPS است.

برد راه انداز ال ای دی

این برد در برخی مدلها در داخل برد پاور و در برخی مدلها خارج از آن و به صورت یک برد مستقل است.وظیفه این برد تامین انرژی لازم برای راه اندازی LED های بک لایت است.

MAIN BOARD

مین برد برد اصلی یا مغز متفکر تلویزیون شماست که وظیفه پردازش تصویر و ورودی های مختلف و ایجاد پالس تصویر و صوت را برعهده دارد.برد مین در بخش مرکزی وسط تلویزیون قرار دارد.

مین برد جریان الکتریکی را از برد پاور گرفته و ورودی های تیونر(آنتن) و hdmi را پردازش کرده و پالس تصویر را ایجاد کرده و به برد tcon می فرستد.

مین برد وظیفه پردازش و ایجاد پالس صدا را نیز بر عهده دارد.

TCON(time control board)

وظیفه برد تی کان تنظیم  و پردازش پالس تصویر دریافتی از برد مین و فرستادن آن به برد آدرس پنل است.

آی سی اصلی یا آی سی کنترلر

این آی سی یک آی سی مربعی شکل و بزرگترین آی سی بر روی برد اصلی تلویزیون است که تمام دستورات وارد این آی سی می شود.

آی سی لایتز

این آی سی که روی برد LED قرار دارد نور صفحه را تنظیم می کند.

آی سی MCU که کار اصلی پردازش و کنترل دستگاه را انجام می دهد و وظیفه ارتباط های مستقیم و غیرمستقیم بین آی سی های مختلف قرار گرفته بر روی برد را بر عهده دارد. مثلاً با آی سی GPU یا آی سی رنگ و آی سی های  RAM ارتباط مستقیم دارد.

آی سی رم

این آی سی یکی از مهمترین آی سی های  قرار گرفته بر روی برد اصلی است که وظیفه پردازش کنترلر منطقی را بر عهده دارند و در صورتی که  از فضای کافی برخوردار نباشد اختلالاتی در تصویر تلویزیون به وجود می آید در واقع هر چه مقدار فضای آی سی رم بیشتر باشد عملیات پردازش دریافت و پخش تصاویر بهتر و سریعتر انجام می شود.

https://tax-online.blog.ir/post/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%84

آی سی فلش

این آی سی اطلاعات دستگاه و عملیات کنترل را در بر دارد و همه اطلاعات مربوط به برنامه نویسی تلویزیون های ال جی در این آی سی قرار داده شده اند. در صورتی که بخواهیم اطلاعات دستگاه را کنترل یا ویرایش کنیم باید از طریق نرم افزار هایی که به این آی سی مرتبط هستند این کار را انجام دهیم .

  • ۰۰/۱۲/۲۴
  • پوران خدابخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی