قوانین و محاسبه مالیات بر ارث

قوانین و محاسبه مالیات بر ارث در ایران و انجام امور مالیاتی در تهران توسط کارشناسان خبره در این حوزه

قوانین و محاسبه مالیات بر ارث

قوانین و محاسبه مالیات بر ارث در ایران و انجام امور مالیاتی در تهران توسط کارشناسان خبره در این حوزه

قوانین ونحوه محاسبه مالیات بر ارث همراه با جداول تعرفه و مشمول / معافیت های مالیات را بیان کرده ایم دانستنی های مهم در ای رابطه را از مشاوران مالیات بر ارث بخواهید

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آشنایی با نمایندگی تعمیر پروژکتور

نمایندگی تعمیر پروژکتور ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با بازسازی، تعمیر، بازیابی، سرویس و گردگیری پروژکتورهای موجود در بازار است. خدمات ارائه شده در این مرکز محدود و منحصر به دستگاهی خاص نیست و تمامی پروژکتورهای NEC، ایسر، کانن، پاناسونیک و … را شامل می گردد.

نمایندگی تعمیرات پروژکتور واحدهای تعمیرات تخصصی انواع پروژکتور را با تیمی از باتجربه ترین  مهندسین و  متخصصین تعمیرات راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری انواع پروژکتور را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

کاربران این محصولات می توانند صرف نظر از برند دستگاه خویش به نمایندگی تعمیرات پروژکتور مراجعه نموده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات پروژکتور دانش تعمیرات را با حضور در دوره ‌های تخصصی تعمیرات پروژکتور و اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی کسب نموده‌اند و در ادامه دانش و مهارت فنی آنان با برگزاری آزمونهای متعدد از سویِ این مرکز مورد سنجش قرار گرفته است؛

با توجه به سطح بالای تخصص و تجهیزات موجود درنمایندگی تعمیرات پروژکتور به جرأت می‌توان گفت که کارشناسان حاضر در این مجموعه قادر به ارائه برترین سطح کیفی خدمات ترمیم و تعمیر پروژکتور می‌باشند.

نکات مهم

رایجترین و معمول ترین ایراد فنی در پروژکتورها اتمام عمر لامپ است که البته خیلی به نحوه استفاده صحیح دستگاه بستگی دارد. لامپ ویدئو پروژکتور یک قطعه مصرفی ست و عموما ۲۰۰۰ ساعت طول عمر دارد. در صورتی که نور دستگاه کم شده و یا چراغ آلارم LAMP روی پنل دستگاه روشن شده است، هر چه سریعتر با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

نحوه روشن و خاموش کردن دیتا پروژکتور، دود و گرد و غبار محیط در عمر لامپ موثر است. ضمنا در صورت عدم تعویض به موقع لامپ، ترکیدن آن در داخل دستگاه می تواند منجر به آسیب سایر قسمتها شود.

برای تمیز کردن لنز پروژکتور نکات زیر را جدی بگیرید.

در بسیاری موارد خرابی تصویر پیش آمده به دلیل کثیفی بیش از اندازه لنز است. در این شرایط توصیه می‌شود با درنظر داشتن چند نکته جهت گردگیری و تمیز کردن لنز پروژکتور دست به کار شوید. جهت پاک کردن گردو غبار و کثیفی از روی لنزهای پروژکتور لازم است بسایر ملایم و آرام عمل کنید. برای تمیز کردن لنزهای پروژکتور می‌توانید از الکل ایزوپروپیل استفاده کنید. کارشناسان تعمیرات پروژکتور توصیه می کنند برای تمیز کردن لنز از حلال‌ها و مواد شیمیایی قوی استفاده نشود.

اگر بلافاصله پس از تمیز کردن لنز  قصد استفاده از پروژکتور را ندارید، درپوش لنز را بگذارید. تنها در صورتی اقدام به تمیز کردن لنز پروژکتور کنید که از کثیفی آن مطمئن شده باشید. برای پاک کردن لنز پروژکتور، ابتدا این مایع را برروی پارچه اسپری نمایید و سپس به لنز بزنید. در صورت نیاز به تعویض و یا تعمیرات لنز ویدئو پروژکتور به مراکز تخصصی این کار نظیر نمایندگی تعمیرات پروژکتور مراجعه نمایید.

عیب یابی و تعمیر خرابی تصویر پروژکتور

خرابی تصویر پروژکتور یکی از مشکلاتی است که بسیاری از کاربران پروژکتور با آن روبه رو هستند. مشکلات تصویر امکان استفاده از دستگاه را به طور کلی منتفی می سازد. مشکلاتی که در تصویر سازی این دستگاه رخ می دهد، در حقیقت کل عملکرد دستگاه را با اختلال روبه رو می کند و امکان استفاده از پروژکتور را از بین می برد.

همه پروژکتور ها ، باید عمود بر سطح نمایش قرار بگیرند تا تصویر آنها بهترین کیفیت را داشته باشد. در غیر این صورت با مشکل Keystoning یا پیچیدگی تصویر و نهایتا خرابی تصویر پروژکتور رو به رو خواهیم شد. در مشکل Keystoning معمولا یک طرف تصویر کمی بزرگتر از طرف دیگر آن است. ممکن است تنظیمات درست Keystone این مشکل را برطرف کند، اما این مکانیزم یک روش دیجیتالی است که تفکیک پذیری قابل دسترسی را دستکاری کرده و در نتیجه کیفیت تصویر را کم می کند.بهتر است برای رفع این ایراد و اختلال از یک مرکز معتبر تعمیرات ویذئو پروژکتور کمک بگیرید تا مشکل به درستی ریشه یابی و برطرف شود.

تعویض فیلتر پروژکتور را خودتان انجام دهید

برای تعویض فیلتر نیز ابتدا درب فیلتر را باز کنید. (در برخی پروژکتورها، فیلترها شامل دو فیلتر و معمولاً به رنگ طوسی و سفید هستند). پس از باز کردن درب فیلتر، فیلتر قدیمی را خارج کنید و فیلتر جدید را در زیر گیره ها جا بزنید. درب فیلتر را ببندید. (فیلتر دیگر نیز همین روش تعویض شود). پس از طی این مراحل و تعویض حباب و فیلتر پروژکتور، بهتر است حباب جدید را تست کنید و تایمر را بر روی عدد صفر تنظیم کنید. کابل پروژکتور را وصل کنید و دستگاه را روشن کنید.

در صورت عدم نمایش تصویر توسط پروژکتور، با هدایت فلش ها در منوی پروژکتور، گزینه reset را پیدا کنید. به سمن پایین حرکت کنید و گزینه‌ی clear lamp hours را پیدا کنید. در صورت عوض کردن فیلترها گزینه clear filter hours را انتخاب کنید. در نهایت به قسمت info بروید تا از درستی و تکمیل کار تعویض حباب و فیلتر پروژکتور مطمئن گردید. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر و یا خدمات مرتبط با تعویض فیلتر می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات پروژکتور تماس بگیرید.

  • پوران خدابخش
  • ۰
  • ۰

تعمیر تخصصی انواع ضبط ماشین ایرانی و خارجی

از زمانی که وسیله نقلیه وارد زندگی ما شد و مورد استقبال قرار گرفت امکانات بسیاری هر از چند گاهی بر آن افزوده شد تا هر شرکت تولید کننده بازار را به دست بگیرد از نوع بوق و مدل آینه بغل تا امکانات فوق پیشرفته امروزی که با تکنولوژی روز پیش می رود. یکی از معمولی ترین امکانات ضبط ماشین می باشد که گاهی در طول سفر نیاز دارید علاوه بر لذت بصری که از مناظر می برید دلتان بخواهد موسیقی مورد علاقه خود را گوش دهید یا از آخرین اخبار روز دنیا حتی در جاده نیز با خبر شوید یا اطلاعات مربوط به جاده و آب و هوا که سفر خوبی را پیش ببرید.

ضبط ماشین نیز انواع مختلفی دارد. مدل های قدیمی نوار کاست می خورد و چند موج رادیویی را میگیرد . با پیشرفت تکنولوژی ضبط های به اصطلاح CD خور جایگزین مدل هایی که نوار کاست استفاده می شدند ، شد و رفته رفته USB فلش وارد بازار شد و از ضبط هایی که امکان استفاده از فلش را داشتند نیز استفاده شد . استفاده از فلش این امکان را فراهم آورد که تا حجم زیادی از آهنگ ها را همراه داشته باشید و از مشکلاتی که برای ضبط های کاست خور با آن مواجه می شدیم مانند پیچیدن نوار کاست داخل دستگاه یا خش دار بودن CD که کیفیت صدا را از بین می برد رها شویم.

حتما بخوانید: علت پرش تصویر در تلویزیون سامسونگ

تعمیرات ضبط خودرو

ضبط ماشین را می توان جز لوازم الکترونیکی خودرو به حساب آورد. ضبط خودرو دارای اجزای مختلفی می باشد که میتوان گفت با ضبط هایی که در خانه داریم مشابه هستند و البته این نکته را هم در نظر داشته باشیم که هر نوع از این مدل هایی که گفتیم بنا بر ساختار خود اجزای متفاوتی دارند . مانیتور برای نمایش اطلاعات دریافتی مانند نام موسیقی یا فرکانس رادیو  و … استفاده میشد . آمپلی فایر برای تقویت سیگنال های صوتی دریافتی مورد استفاده قرار میگیرد . دیگر مشکلات مانند USB ، عدم دریافت صدای واضح و خوب مثلا وجود خش خش در صدا ، فراموشی کد ضبط ، بیشترین خرابی ضبط به خاطر خرابی اتصالات به آمپلی فایر ، تعمیر سی دی ضبط (لنز) خودرو می باشد.

لیست قیمت پخش کننده خودرو پایونیر مدل DEH-S۱۱۵۲UB | ترب

 در حال حاضر همه ما برای اینکه از مبدا به مقصد برسیم برای طی مسافتی از خودرو شخصی و یا وسیله حمل و نقل عمومی استفاده می کنیم و برای این که مسیری که داریم طی می کنیم برایمان کوتاه تر شود و لذت بهتری هم ببریم اگر از خودرو شخصی خود استفاده می کنیم می توانیم موزیک دلخواه خود را بذاریم وگوش بدهیم تا به مقصد برسیم این مسیر می تواند مسیر منزل تا سرکار باشد .و یا منزل تا دانشگاه که معمولاً مسیر کوتاهی به نسبت مسافرت هایی خواهد بود که با خانواده می رویم که طبیعتاً مسافت بیشتری را طی خواهیم کرد و آنوقت می توانیم  از آهنگ هایی که از قبل آماده کرده ایم که مورد پسند همه اعضای خانواده است استفاده کنیم. به جای این که سکوت باشد و فضا کسل کننده تازه مسیر هم لذت بخش تر می شود و اگر هم که از وسیله نقلیه عمومی برای رفت و آمدتان استفاده می کنیم چه بهتر است که راننده از ضبط خود استفاده کند و رادیویی روشن کند و یا موسیقی اکثراً  دوست دارند گذارند زیرا همین باعث می شود تا مسافران در ماشین چرت نزنند و اگر هم خوابشان می آید سرحال شوند .

شاید حدود ده الی پانزده سال پیش در ماشین ها  ضبط هایی بود که نوار کاست می خورد و مردم در آن زمان چند تا نوار را در ماشین می گذاشتند و گوش می دادند اما کم کم به مرور با روی کار آمدن  سی دی و دی وی دی ضبط های خودرو هم جدید شد و سی دی خور شد و حالا چندین سی دی در یک کیف سی دی نگه میداشتند و بعد هم که فلش خور شدند و دیگر همه این دنگ و فنگ ها روی یک فلش جا میشود . یک فلش کوچک میتواند حاوی هزاران ترک TRACK موسیقی باشد و با کیفیتی باور نکردنی و بسیار عالی از ضبط ماشین پخش خواهد شد.

پایگاه اطلاع رسانی عصر خودرو - آخرین قیمت انواع ضبط ماشین

تعمیر ضبط خودرو پایونیر

که بسته به اینکه چند گیگابایت فلش ما ظرفیت داشته باشدچند صد موسیقی را می توان در یک فلش جای داد و حجم و وزنی هم ندارد وبراحتی قابل حمل می باشد و دیگر نیازی نیست که یه  تعداد زیادی از نوارها را بخواهیم نگهداریم وجایمان را هم بگیرد . یا اینکه نگران باشیم در مدار مغناطیسی قرار نگیرد چرا که ممکن است خراب شود. حال متوجه شدیم که این دستگاه های ضبط و پخش ماشین تاچه اندازه مورد استفاده مصرف کنندگان هستند و تا کجا مفید فایده هستند . تا جاییکه عده زیادی در تهران و شهرستان ها فقط نصب ضبط و باند خودرو شغلشان هست و محل ارتزاق ایشان تنها از راه همین کار است و درآمد خوبی نیز دارند.

خب می دانیم که هر کجا لوازم الکترونیک زیاد باشد با خرابی های متفاوتی نیز روبرو خواهیم بود و این خود یعنی اینکه دستگاه های ضبط و پخش ماشین در مقیاس بسیار بزرگی از دستگاه های الکترونیک دیگر ( مثلاً یخچال ) خراب می شوند و آخر با این دلار هر روز در حال پرواز آیا ساده است که دستگاه پخش ماشین خود را عوض کنیم و یکی دیگر نو به جای آن ببندیم؟

معرفی بهترین ضبط ماشین 2019 - فروشگاه شهراب آپشن

مسلماً هیچ عقل سالمی این موضوع را قبول نمی کند و می گوید آیا بهتر نیست با هزینه ای حتی تا 30 درصد قیمت ضبط نو پخش ماشین را توسط یک تعمیرکار حرفه ای تعمیر ضبط پایونیر کنیم و دیگر هزینه ی مضاعف برای خرید یک ضبط نو برای ماشین نکنیم؟وقتی مشتریان برای تعمیر ضبط خودرو مراجعه می کنند ایرادات متفاوتی را برای ضبط خود ذکر می کنند که به شرح زیر میباشد :

  • گیرکردن سی دی داخل ضبط
  • جلو و عقب نرفتن موسیقی
  • نخواندن سی دی و دی وی دی
  • نخواندن فلش
  • صدا خش خش دارد
  • صدا کیفیت لازم را ندارد
  • خاموش شدن ناگهانی دستگاه
  • عیب یابی ضبط و تعمیر اتصالی دستگاه
  • تصویر روی صفحه رفته و نمی آید
  • صفحه نمایش شکسته است
  • تعمیرات قسمت USB  شکسته ضبط خودرو
  • ایرادات ضبط های بلوتوث دار

منبع: نمایندگی پایونیر

  • پوران خدابخش
  • ۰
  • ۰

تحصیل در دبیرستان های کانادا و هزینه های تحصیل

تحصیل در دبیرستان های کانادا مستلزم هزینه های متفاوتی می باشد که کالج به کالج ممکن است طبق شرایط خاصی متغیر باشد. از آنجایی که برای والدین دانش آموزان هزینه های تحصیل مهم می باشد، در این قسمت از مقاله به بررسی هزینه های تحصیل در مقطع دبیرستان در کانادا می پردازیم. دانش آموزانی که قصد تحصیل در دبیرستان های کانادا را دارند، می توانند هم در دبیرستان های دولتی پذیرش بگیرند و هم می توانند در دبیرستان های خصوصی پذیرش دریافت نمایند. هزینه های تحصیل در دبیرستان های دولتی بین 14 تا 18 هزار دلار کانادا در سال متغیر می باشد. اما در مدارس و دبیرستان های خصوصی شبانه روزی (boarding school) که هزینه های زندگی (خوابگاه، غذا، اینترنت و…) را نیز شامل می شود هزینه ها از سالی حدود 28 هزار دلار کانادا، 30 هزار دلار کانادا، 45 هزار دلار کانادا تا حدود 50 هزار دلار کانادا می تواند متغیر باشد.

هزینه تحصیل در کانادا | هزینه تحصیل در دانشگاه ها و دبیرستان های کانادا -  مشاوران شریف

اما یک نوع دیگری نیز از تحصیل و زندگی در کانادا وجود دارد که به تحصیل در مدارس روزانه به همراه Home Stay (به معنی اقامت در خانه و زندگی با خانواده های کانادایی) معروف هستند. این خانواده ها مورد تایید دولت کانادا هستند و از نظر امنیت و درجه اطمینان این خانواده ها مورد وثوق هستند. دانش آموزان می توانند در مدارس روزانه ثبت نام کنند و برای زندگی به جای خوابگاه در این خانه ها و با این خانواده ها در یک اتاق مستقل زندگی کنند و سه وعده غذایی را با این خانواده ها داشته باشند و کاملا با خانواده های کانادایی زندگی خود را زودتر تطبیق دهند. در این نوع تحصیل و زندگی در کانادا، باید به صورت ماهانه هزینه ای (حدود 600 الی 900 دلار) را به این خانواده ها پرداخت کنند. در این صورت هزینه های مدارس روزانه نیز بین 15 تا 20 هزار دلار خواهد بود.

تحصیل در دبیرستان های کانادا و شرایط اسکان برای دانش آموزان بین المللی

در خصوص تحصیل در دبیرستان های کانادا، مسئله بسیار مهم دیگری که ممکن است برای والدین دانش آموزان حائز اهمیت باشد، بحث اسکان و محل زندگی این دانش آموزان است. همانطور که در بالا نیز اشاره شد، دانش آموزان برای مکان زندگی خود می توانند گزینه های مختلفی را انتخاب نمایند. گزینه اول خوابگاه های مجهزی است که در هنگام تحصیل در دبیرستان های شبانه روزی به دانش آموزان ارائه می شود که شامل وعده های غذایی نیز می باشد و دانش آموزان با خیال آسوده در این مدارس و خوابگاه ها می توانند مستقر شوند. گزینه دوم Home Stay (اقامت در خانه) است که در هنگام اخذ پذیرش و ویزای دانش آموزان و قبل از ورود ورود آن ها به کانادا، خانواده ها و خانه های مختلفی که توسط دولت و آموزش و پروروش کانادا مورد تایید می باشند و از تمامی جهات مورد اطمینان هستند به دانش آموزان و والدین آن ها معرفی می شوند و والدین می توانند بنا به دلخواه خود و با توجه به علایق و سلایق فرزند خود از نظر وفق پذیری با تعداد اعضای خانواده های معرفی شده و شرایط دیگری که دارند یک خانواده و Home Stay خاصی را انتخاب کنند. گزینه سوم اسکان در پانسیون های مختلف و یا خانه های مستقل در این کشور است. نکته مهم دیگر این است که والدینی که قصد داشته باشند از ابتدا با فرزند خود وارد کانادا شوند، این شانس را دارند که برای این موضوع اقدام نمایند و با فرزند خود همراه شوند.

تحصیل در دبیرستان های کانادا - ایران مهاجر

تحصیل در دبیرستان های کانادا و بررسی ویزای همراه

در بحث تحصیل در دبیرستان های کانادا مبحث بسیار مهم دیگری که برای والدین این دانش آموزان به وجود می آید، بحث همراهی آن ها با فرزندانشان برای ورود به کانادا می باشد، در این خصوص می توان بیان نمود که والدین می توانند تحت عنوان یک ویزای توریستی از ابتدا و همراه با فرزند خود درخواست ویزا دهند، اما یک مقداری نیز ممکن است در این پروسه ریسک وجود داشته باشد، به طور مثال ممکن است افسر ویزا به فرزند ویزای تحصیلی را اعطا نماید اما ویزای توریستی والدین را رد کند، بنابراین این موضوع ممکن است به نتیجه مثبت برسد و ممکن است که به نتیجه مثبت نرسد. نکته دیگر این است که در سال های گذشته کشور کانادا ویزایی را تحت عنوان ویزای گاردین برای والدین ارائه می کرد، اما در حال حاضر این ویزا با این عنوان بسته شده است اما والدین می توانند با ویزای توریستی یک ویزای 5 ساله دریافت کنند و فرزند خود را همراهی کنند. پس از آن بر اساس راه های متفاوتی که وجود دارد، از جمله سرمایه گذاری و یا پذیرش تحصیلی در دوره های کوتاه مدت و طی نمودن فرآیند لازمه به اخذ اقامت نیز دست پیدا کنند.

تحصیل در دبیرستان های کانادا و مدارک مورد نیاز

برای تحصیل در دبیرستان های کانادا یک سری مدارک اولیه مورد نیاز است و در زمان های خاصی می توان پذیرش دریافت نمود.مهلت درخواست برای پذیرش از دبیرستان ها معمولا پاییز و بهار است که در واقع بستگی به این دارد که برای این ترم ها نیز افراد بتوانند ویزای خود را دریافت کرده باشند. نکته دیگر این است که ظرفیت بعضی از مدارس خاص، ممکن است دیرتر یا زودتر از مهلت اعلام شده پر شود. با این حال، به طور کلی، مهلت درخواست برای شروع در ماه فوریه حدود 30 نوامبر است و مهلت شروع تحصیل در پاییز در30 ژوئن است، لذا هرچه زودتر درخواست خود را ارائه دهید، احتمال بیشتری برای دریافت پذیرش مدرسه و یا گزینه انتخابی بیشتری برای تعیین ایالت و شهر و دبیرستان های زیادتری خواهید داشت.

تحصیل در دبیرستان های کانادا (هزینه های مقطع دبیرستان در 2019)

مدارک لازم برای اخذ پذیرش

  • ارائه پاسپورت دارای اعتبار و اسکن آن
  • ارائه ریز نمرات دروس 3 سال اخیر مقطع تحصیلی شخص متقاضی
  • ارائه یک قطعه عکس ۳.۵ در ۴.۵
  • ارائه فرم پرداخت مبلغ ثبت نام
  • ارائه یک آدرس و مشخصات تماس و کدپستی شخص متقاضی
  • ارائه مشخصات والدین شخص متقاضی بصورت دقیق
  • ارائه فرم حمایت یکی از والدین شخص متقاضی (ساپورتر مالی)
  • پوران خدابخش
  • ۰
  • ۰

نحوه سفارش سیم کارت بین المللی

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با روش سفارش سیم کارت بین المللی در سال 2020 آشنا کرده و در ضمن بهترین سیم کارت های بین المللی موجود را معرفی نمائیم. امروزه استفاده از گوشی های هوشمند به یک ضرورت زندگی تبدیل شده است و این گوشی ها علاوه بر مکالمه تلفنی کاربردهای فراوانی مثل پیامک نویسی، نرم افزارهای کاربردی و نیز خدمات اینترنتی دارد. در این بین داشتن سیم کارت برای متقاضیان مسافرت به خارج از اهمیت بالایی برخوردار است. اینکه مسلما داشتن سیم کارت داخلی در کشورهای خارجی هزینه های بالای رومینگ را درپی دارد. بنابراین چاره کار سفارش سیم کارت بین المللی است تا جلوی این هزینه های اضافی گرفته شود.

برای انجام کلیه امور مهاجرتی خود اعم از جستجوی کار در خارج، درخواست پذیرش دانشگاهی، آماده سازی بیزینس پلن، درخواست ویزای اقامت، تمدید ویزا، افتتاح حساب بانکی، سفارش سیم کارت، خرید بیمه مسافرتی، اجاره یا خرید ملک در کشورهای خارجی می توانید از مشاوره های ما بهره مند شوید.

فروش اختصاصی سیمکارت وودافون Vodaphone - بلاگ مرکز پرداخت های الکترونیکی

ضرورت سفارش سیم کارت بین المللی

سیم کارت های بین المللی نوعی سیم کارت هستند که به هیچ کشور خاصی مرتبط نبوده و سرویس های اوپراتوری مثل حجم داده، مکالمات و ارسال پیامک را در بیش از 100 کشور جهان به مشتریان خود ارائه می دهند. با اینکه استفاده از سیم کارت های بین المللی تقریبا ارزانتر از رومینگ سیم کارت های محلی است اما هزینه کل این سیم کارت ها به مراتب بالاتر از سیم کارت های محلی است. در این مورد قانون کلی این است که هر چقدر سفر شما کوتاهتر باشد، همان قدر هزینه ها کمتر و مقرون به صرفه خواهد شد. اما داشتن سیم کارت بین المللی همزمان امتیازات مختلفی برای دارنده آن در پی دارد که در تصاویر زیر قابل مشاهده است:

امتیازات سفارش سیم کارت بین المللی

اولا سیم کارت های بین المللی از امکانات رومینگ رایگان برخوردار بوده و بنابراین افراد می توانند هر میزان تماس دریافتی که بخواهند داشته باشند. دوما این سیم کارت ها فقط پیش پرداخت یا Prepaid بوده و بنابراین فرد تنها در قبال مکالمه و حجم داده خود پول پرداخت می کند. سوما دارندگان این نوع سیم کارت ها هزینه تماس ها، پیامک ها و دیتای مصرفی خود را با نرخ های محلی پرداخت می کنند که همین کار باعث صرفه جویی 90% در هزینه می شود. چهارما اینکه سیم کارت های بین المللی با کلیه وسایل ارتباطی مثل تبلت و لپ تاپ نیز سازگار هستند. نهایتا هزینه آنها پایین بوده و به آسانی قابل تهیه است.

سفارش برترین سیم کارت های بین المللی

داشتن سیم کارت بین المللی به معنای این است که از زمان ورود به کشور جدید فرد دارای سرویس های بین المللی مثل مکالمه، پیامک و دیتای بین المللی سریع و مقرون به صرفه است. در سراسر دنیا برخی از تهیه کنندگان سیم کارت بین المللی وجود دارد که به خاطر ارائه سرویس های بهتر نسبت به سایر رقبا برتری داشته و به تصمیم گیری افراد جهت سفارش سیم کارت بین المللی کمک می کنند. از بهترین تهیه کنندگان این نوع سیم کارت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیم کارت بین المللی WorldSIM: امتیاز بزرگ استفاده از این سیم کارت کاهش هزینه های رومینگ تا 95% می باشد. خود کارت رایگان بوده و افراد فقط هزینه اعتبار سیم کارت خود را پرداخت می کنند. استفاده از این کارت در 200 کشور جهان رایج بوده و در بیش از 118 کشور جهان رومینگ آن رایگان است.

سیم کارت بین المللی OneSimCard : این اوپراتور شاخه ای از شرکت Belmont Telecom Inc. می باشد که از سال 1994 خدمات مخابراتی در آمریکا ارائه می کند. این سیم کارت شامل سه نوع Universal ،Expedition و Europe با هزینه های زیر می باشد:

معمولا سفارش سیم کارت بین المللی حضوری و از طریق فروشگاه های مورد تایید اوپراتورهای مخابراتی می باشد. هزینه سفارش سیم کارت بین المللی از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است. از بین معتبرترین سیم کارت های بین المللی نیز بهترین گزینه برای سفارش سیم کارت WorldSIM می باشد که هزینه آن رایگان بوده و مشتریان فقط هزینه اعتبار سیم کارت را پرداخت می کنند. همچنین مزیت دیگر سفارش این سیم کارت آن است که دارندگان آن می توانند از 95% کاهش هزینه رومینگ بهره گیرند. واقعیتی که نمودار درصد کاهش هزینه های رومینگ انواع سیم کارت های بین المللی در بخش زیر به خوبی نشان دهنده آن است:

تالیا اولین اپراتور سیم کارت اعتباری تلفن همراه در ایران

درصد کاهش هزینه های رومینگ انواع سیم کارت های بین المللی

از دیگر سیم کارت های ارزان قیمت جهت سفارش می توان به سیم کارت بین المللی TravelSIM با هزینه 10$ (دلار)+ هزینه اعتبار اولیه و نیز سیم کارت بین المللی GoSIM با هزینه 13$ (دلار) + هزینه اعتبار اولیه می باشد. دریافت ویزای آمریکا و تهیه دعوت نامه از آمریکا در تخصص گروه وکلای ماهر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

سوالاتی راجع به سفارش سیم کارتهای بین المللی

با توجه به مباحث فوق اکنون به بخش داغ و جذاب سوال و جواب ها می رسیم:

برای مسافرت خارجی چه نوع سیم کارتی مناسب است؟ برای انجام مسافرت های خارجی داشتن سیم کارت محلی هزینه های اضافی رومینگ را به دارنده آن تحمیل می کند. اما راهکار حل این مسئله داشتن سیم کارت بین المللی است.

سیم کارت های بین المللی از چه نوع سیم کارتی هستند؟ این سیم کارت ها فقط از نوع اعتباری یا پیش پرداخت بوده و بنابراین فرد تنها در قبال مکالمه و حجم داده خود پول پرداخت می کند.

سیم کارت بین المللی مناسب چه سفرهایی است؟ معمولا سیم کارت های بین المللی مناسب سفرهای کوتاه و تجاری می باشد.

بالاترین درصد کاهش رومینگ مربوط به کدام سیم کارت بین المللی است؟ سیم کارت WorldSIM به خاطر کاهش رومینگ 95% بالاترین صرفه جویی را متوجه دارنده این سیم کارت می کند.

بهترین گزینه برای سفارش سیم کارت بین المللی چیست؟ سیم کارت WorldSIM ارزانترین سیم کارت بین المللی می باشد که هزینه آن رایگان بوده و مشتریان فقط هزینه اعتبار سیم کارت را پرداخت می کنند. همچنین مزیت دیگر سفارش این سیم کارت آن است که دارندگان آن می توانند از 95% کاهش هزینه رومینگ بهره گیرند.

  • پوران خدابخش
  • ۰
  • ۰

آموزش عیب یابی ماشین ظرفشویی

یکی از وسایل تقریبا مدرن و جدید ماشین ظرفشویی است. این ماشین، وظیفه شستن ظروف را انجام می‌دهد ولی در کنار آن شستن میوه نیز در رده عملکردهایش گنجانده شده است. به کمک ماشین ظرفشویی بسیاری از ظروف در کمتر از چند دقیقه شسته و خشک می‌شوند و مجدد می‌توان از آن ها استفاده کرد و یا این که در محفظه‌های کابینت‌های آشپزخانه چیده شوند.

مشخصات، قیمت و خرید ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD90 | دیجی‌کالا

ماشین‌های ظرفشویی گزینه‌های بسیاری برای شستشو را ارائه می‌دهند که به کمک آن‌ها هر نوع ظرف با هر نوع آلودگی قابل شستشو است. شستشوی کریستال‌ها، شستشو در زمان کوتاه، شستشوی سطحی و حتی شستشوی اکونومیک، برخی از گزینه‌های پرکاربرد این وسیله است. عمر این دستگاه معمولا بین ۷ تا ۱۲ سال است.

در صورتی که به نحوه درست از آن استفاده کنید می‌توانید عمر مفید ظرفشویی را بیشتر کنید. به عنوان مثال این که برخی از افراد عادت دارند ماشین ظرفشویی را بسیار کثیف می‌کنند و همان طور با خرده غذاهای داخل ظروف روشن می‌کنند، این کار می‌تواند مشکلات زیادی را برای این وسیله به وجود آورد.

ماشین ظرفشویی نیز مانند هر وسیله برقی دیگر احتمال خرابی و مشکلات بسیاری دارد به خصوص این که ماشین ظرفشویی از هماهنگی آب و برق کار می‌کند پس احتمال بروز مشکلات در این وسیله زیاد است. برای رفع مشکلات ماشین ظرفشویی ابتدا باید کارکرد آن را بشناسید. بسیاری از مشکلات ظرفشویی را خودمان در خانه می‌توانیم برطرف کنیم و برخی دیگر نیز نیازمند این است که با نمایندگی تماس حاصل کرده و درخواست تعمیر ظرفشویی را داشته باشیم.

حتی خانم های خانه داری که روزانه مشغول آشپزی و پخت هستند و به اینکار علاقه دارند، از شستن یک عالمه ظروف کثیف و چرب در آخر کار فراری اند! بنابراین، چیزی بهتر از داشتن یک ماشین ظرفشویی سالم و حسابی برای آوردن آسودگی خاطر و راحتی به آشپزخانه تان وجود ندارد.

قرار دادن ظروف در ظرفشویی الجی | نحوه درست چیدن ظروف در ماشین ظرفشویی

حال اگر ماشین ظرفشویی شما دچار مشکل شود چه می کنید؟ اگر ظرفشویی شما ظروف را به درستی نمی شوید و لکه های چربی بر روی ظروف باقی مانده اند، یا سیکل شستشوی ظروف بسیار طولانی می شود و باید چند ساعت منتظر اتمام کار دستگاه بنشینید، و یا اگر ماشین ظرفشویی اصلا آبگیری ننماید و شروع به کار نکند، چه کار باید کرد؟

قبل از رفع مشکلات ماشین ظرفشویی چه کار کنیم؟

قبل از این که شروع به بررسی ماشین ظرفشویی کنید و به رفع مشکلات آن بپردازید، باید آن را از برق بکشید و رطوبت‌های اطراف آن را به خوبی خشک کنید. دریچه تامین آب را ببندید هیچ گونه ماده شوینده در داخل ماشین قرار ندهید. ماشین را بعد از ساعت‌ها که از کارکرد خاموش شده است برای تعمیر باز کنید و اجازه دهید طی این مدت موتور ماشین ظرفشویی کاملا بی حرکت در حالت استراحت باشد.

این مطلب را هم بخوانید: راهنمای نگهداری از یخچال فریزر

نکته بسیار مهم: عیب یابی ماشین ظرفشویی، برطرف نمودن مشکلات متداول آن و انجام سرویس یا تعمیرات ماشین ظرفشویی، همگی به داشتن دانش تخصصی در رابطه با نحوه عملکرد ظرفشویی، اجزای مختلف دستگاه و وظایف و کارکرد هر یک و نیز تجربه انجام تعمیرات و داشتن ابزارآلات خاص بستگی دارد.

بنابراین، در ارتباط با انجام عیب یابی و یا تعمیرات مربوط به ماشین ظرفشویی، حساس بود و تنها به متخصصین حرفه ای اعتماد نمایید. دستکاری های ناشیانه ممکن است درنهایت به وارد آمدن خسارات جدی به دستگاه شما بیانجامند.

ماشین ظرفشویی روشن نمی شود

روشن نشدن ماشین ظرفشویی می تواند دلایل متعددی داشته باشد. اگر دلیل روشن نشدن دستگاه ماهیت الکتریکی دارد، اشکال می تواند از پریز برق یا دوشاخه برق ظرفشویی باشد. از سالم بودن این دو و وجود جریان الکتریکی در آنها به وسیله فازمتر اطمینان حاصل کنید. به علاوه جعبه تقسیم و فیوزها را نیز بررسی کنید که نپریده باشند.

غیر از این موارد، ممکن است خرابی قفل درب و یا میکروسوئیچ درب، سبب بسته نشدن آن و درنتیجه روشن نشدن دستگاه شده باشد. در صورتی که درب و سیستم قفل آن سالمند، تایمر یا کنترل الکترونیکی ظرفشویی را بررسی کنید، مخصوصا اگر موتور پمپ تخلیه نیز شروع به کار نمی کند.

سایر مواردی که در حوزه تخصصی تکنسین بوده و باید توسط او بررسی شود، رله استارت، سلکتور و فیوز حرارتی می باشد.

تایمرهای ظرفشویی درست کار نمی‌کنند؟

یکی از قابلیت‌های مهم ماشین ظرفشویی که در صرفه‌جویی انرژی بسیار موثر است، استفاده ماشین ظرفشویی از تایمرهای گوناگون است. زمانی که شما تایمری را بر حسب ظرفی که داخل ماشین چیده‌اید انتخاب می‌کنید ماشین طبق آن پیش می‌رود و زمان آبکشی و همچنین خشک‌کن را نیز محاسبه می‌کند. از راه های رفع مشکلات ماشین ظرفشویی بررسی عملکرد تایمر است.

در صورتی که تایمر انتخابی شما اجرا نشود، باید سوئیچ درب ماشین ظرفشویی را کنترل کنید. برای رفع مشکلات ماشین ظرفشویی که مربوط به سوئیچ ماشین ظرفشویی است با کمک یک پیچ گوشتی داخل پانل درب را باز کنید. ممکن است اتصالاتی در این قسمت به هم خورده باشد البته بهتر است برای تعمیر ماشین ظرفشویی با نمایندگی یا شرکت های خدماتی تماس بگیرید.

  • پوران خدابخش
  • ۰
  • ۰

انحصار وراثت سپرده های بانکی چیست؟

انحصار وراثت سپرده بانکی پس از فوت متوفی برای بازماندگان آن جای سوال دارد که چه کنند و چه مراحلی دارد که هر چه سریعتر بتوانند کارهای مالیات بر ارث سپرده بانکی را انجام دهند که در این قسمت بصورت کامل و دقیق آنرا بررسی خوهیم کرد

بررسی مراحل انحصار وراثت سپرده بانکی

باید گفت به محض اینکه یک نفر قوت می کند شناسنامه فرد باطل می شود و با توجه به یکپارچه شدن سیستم های اطلاعاتی فوت فرد از طریق سازمان ثبت احوال در هنگام ابطال شناسنامه به ارگانهایی نظیر بانکها ، سازمان ثبت اسناد و املاک ، دفاتر اسناد رسمی و …گزارش میگردد.

مرده خوری بانک ها و تضییع حقوق خانواده متوفیان؟!

به همین دلیل از این زمان کلیه حساب های بانکی متوفی مسدود می گردد و قابلیت دسترسی و برداشت از این حساب ها وجود ندارد و این چیزی است که واراث اول از همه با آن روبه رو می شوند چرا که غالبا وراث در جهت هزینه های کفن و دفن و مراسمات معوله عزاداری به بانک مراجعه که از حساب بانکی خود متوفی برداشت کنند و در آن لحظه با این پیام بانک مواجه میشوند که حساب های بانکی متوفی مسدود است و حق برداشت ندارند

مالیات انحصار وراثت سپرده بانکی

بنابراین وراث در اولین قدم برای برداشت از حساب متوفی باید انحصار وراثت را انجام دهند تا همگی ورثه متوفی معیین شوند یعنی ورثه متوفی با در دست سپس به اداره مالیات مربوطه مراجعه و با پرداخت مالیات بر ارث سپرده بانکی موجبات رفع توقیف از حساب متوفی را فراهم آورده . و اینکه میزان مالیات مربوطه چند درصد است و چه عوامل و فاکتورهایی در تعیین میزان آن دخیل است را بنده در مرقومه دیگری به طور حزئی عنوان نموده ام . و همین طور مراحل اخذ گواهی حصر وراثت و مدارک لازم در این زمینه را به ورات در بخش های دیگر سایت عنوان نموده ام .

برای تعیین تکلیف میراث هرکس پس از فوت، ابتدا باید ورثه را تعیین کرد.

رسیدگی به این امر از سوی مرجع قانونی و با رعایت تشریفات مقرر در قانون را «انحصار وراثت» و رای صادر شده را «تصدیق یا گواهی انحصار وراثت» می‌نامند.

وکیل_گودرزی Instagram posts - Gramho.com

بر اساس قانون مالیات های مستقیم، وراث یک فرد به سه طبقه تقسیم میشوند

  • طبقه اول: پدر، مادر، شوهر، زن، فرزندان، اولادفرزندان
  • طبقه دوم: اجداد، خواهر، برادر و فرزندان آن‌ها
  • طبقه سوم: عمو، عمه، دایی، خاله و فرزندان آن‌ها

از کدام مرجع می‌توان درخواست صدور گواهی انحصار وراثت کرد؟

برای صدور گواهی انحصار وراثت باید به شورای حل اختلاف آخرین محل اقامت دائمی متوفی مراجعه کرد. لیکن باید توجه کرد که رسیدگی به دعاوی درباره اصل و نسب، وصیت، تولیت، یا وقف که ممکن است پس از فوت متوفی ایجاد شود کماکان در صلاحیت دادگاه‌های عمومی است و چنین دعاوی حتی با توافق طرفین قابلیت طرح در شورای حل اختلاف را ندارد.

  • پوران خدابخش