قوانین و محاسبه مالیات بر ارث

قوانین و محاسبه مالیات بر ارث در ایران و انجام امور مالیاتی در تهران توسط کارشناسان خبره در این حوزه

قوانین و محاسبه مالیات بر ارث

قوانین و محاسبه مالیات بر ارث در ایران و انجام امور مالیاتی در تهران توسط کارشناسان خبره در این حوزه

قوانین ونحوه محاسبه مالیات بر ارث همراه با جداول تعرفه و مشمول / معافیت های مالیات را بیان کرده ایم دانستنی های مهم در ای رابطه را از مشاوران مالیات بر ارث بخواهید

۱۹ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

روت کردن گوشی سونی

با روت کردن گوشی خود می توانید از امکانات جذاب و دیدنی گوشی اندروید خود استفاده کنید. به زبان ساده روت کردن به معنی اجازه دسترسی کاربر به فایل های سیستمی اندروید و ایجاد تغییرات در آن و استفاده از ویژگی های اندروید است. با روت کردن، گوشی خود را تبدیل به یک گوشی سونی حرفه ای کنید

تعمیر مین برد تلویزیون سونی

Description: آموزش روت کردن تمام گوشی های اندروید

مزیت های روت کردن گوشی سونی

روت کردن گوشی مزیت های گوناگونی را برای شما به همراه دارد. این امکان را به شما می دهد تا از ویژگی ها و امکانات جدید گوشی استفاده کافی را ببرید. نکته ی قابل توجه این است که بعضی از اپلیکشن ها مثل  Xposed Installerبرای اجرای خود به روت بودن گوشی نیاز دارد.

با روت کردن می توانید همه ی تغییرات را در گوشی اعمال کنید مثل تغییر در رنگ استاتوس بار، تغییر در انیمیشن های سیستمی گوشی و یا تغییر در باز شدن پنجره ها و ... .

یکی از اقدامات جذاب و کاربردی که بعد از روت کردن در گوشی ایجاد می شود، امکان نصب کاستوم رام ها دانست. بعد از روت کردن گوشی اجازه ی نصب انواع مختلف رام ها مثل سایانوژن را در گوشی دارید. استفاده از کاستوم رام ها این امکان را به شما می دهد تا کاربر به آسانی از نسخه های قدیمی و جدید رام استفاده نماید. به عنوان مثال اگر در گوشی شما امکان نصب اندروید بالا تر وجود نداشت، با نصب رام سایانوژن 12 می توانید اندروید بالاتر را در گوشی خود تجربه کنید.

بعد از روت کردن گوشی می توانید از امکانات تخصصی مثل  Bloatware , OverClockو کنترل کامل CPUو ... استفاده نمایید.

معایب های روت کردن گوشی سونی

روت کردن گوشی در حالت عادی و بدون بروز خطا از جانب کاربر بدون ضرر است و فقط این امکان را به کاربر می دهد تا به راحتی بتواند از فایل ها و ویژگی های سیستمی نهایت استفاده را ببرد. و در حالت عادی هیچ ضرری گوشی شما را تهدید نمی کند.

نکته ی خطر آفرین برای گوشی شما این است که اگر شما در نصب اپلیکیشن ها بی دقتی کنید و یا نرم افزار خراب و معیوبی را در گوشی خود نصب کنید - به دلیل اینکه از قبل اجازه ی دسترسی را در گوشی خود اعمال کرده اید- این نرم افزار ها می تواند رام گوشی شما را دچار اختلال کند.

اما اگر از سایت ها و مارکت های غیر مطمئن و ناسالم اقدام به دانلود و نصب اپلیکیشن ها ننمایید، (همیشه اپلیکیشن های ضروری و مورد استفاده ی خود را از APP store گوشی دانلود و تهیه نمایید) به هیچ عنوان آسیبی گوشی شما را تهدید نمی کند و روت کردن گوشی بدون ضرر خواهد بود.

روت کردن باعث کندی گوشی می شود یا خیر؟

به طور قطعی به هیچ عنوان روت کردن گوشی دخالتی در سرعت گوشی شما نخواهد داشت. بعد از روت کردن گوشی می توانید با نصب اپلیکیشن  SpeedBoosterسرعت گوشی خود را افزایش دهید. همچنین لازم به ذکر است که با نصب برخی اپلیکیشن های مدیریت CPU (در صورت معیوب بودن اپلیکیشن) ممکن است پردازنده ها بهم درگیر شوند و نتیجه ی آن کندی گوشی می باشد. و راه حل اصلی این موضوع عدم استفاده از اپلیکیشن های ناشناخته است.

از بین رفتن گارانتی در روت کردن

ممکن است بعد از روت کردن گوشی گارانتی از بین برود اما این مسئله نیز به راحتی قابل حل است. با نصب اپلیکیشن های UnRoot می توانید به راحتی گوشی خود را به حالت اول باز گردانید. نکته ی بعدی این است که در برخی گوشی ها ممکن است با روت کردن، در گوشی تغییرات سخت افزاری ایجاد شود که با UnRoot گوشی نیز، دستگاه به حالت اول باز نمی گردد.

آیا با روت کردن گوشی، اطلاعات گوشی حذف می شود؟

به هیچ عنوان با روت کردن گوشی اطلاعات شما حذف نمی شود. در روت کردن فقط گوشی اجازه دسترسی به فایل های سیستم را دارد. پاک شدن اطلاعات بعد از روت کردن گوشی سونی به هیچ عنوان اتفاق نمی افتد.

UnRoot کردن

UnRoot کردن زمانی اتفاق می افتد که کاربر از روت کردن گوشی راضی نباشد یا به زبان ساده تر پشیمان شده باشد. اما به ندرت این اتفاق پیش می آید که کاربر از این روت کردن گوشی پشیمان شده باشد. به هر حال اگر قصد دارید دستگاه را به حالت اولیه باز گردانید با نصب اپلیکشن های UnRoot می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. یک روش بسیار آسان تر برای UnRoot کردنف نصب مجدد رام گوشی است.

نکات لازم برای شروع روت کردن

  • در تمامی روش های که برای روت کردن وجود دارد، بعد از روت کردن گوشی شما برای استفاده تخصصی تر باید چند اپلیکیشن مثل SuperUserو کاستوم‌ رام ها را به صورت جداگانه در گوشی نصب کنید. در برخی موارد نیز ممکن است روت کردن گوشی کافی باشد.
  • ممکن است گوشی سونی برای روت شدن به آنبلاک شدن بوت لودر احتیاج داشته باشد. قبل از روت کردن گوشی ابتدا باید بوت لودر را آنبلاک نمایید.
  • در روش هایی ممکن است به کاستوم ریکاوری و CFroot احتیاج داشته باشید که در این صورت باید فایل مخصوص به مدل گوشی را مود استفاده قرار دهید و د رصورت نادید گرفتن این موضوع ممکن است گوشی شما بریک شود.

تعمیرات گوشی سونی

  • پوران خدابخش
  • ۰
  • ۰

۶ مشکل و خرابی رایج ماشین های لباسشویی اتومات

با وجود راحتی و آسایشی که ماشین های لباسشویی اتومات برای ما به ارمغان آورده اند، اما دردسرهای خاص خودشون رو هم دارند. بله، مشکلات و خرابی های مکرر ناشی از عدم مراقبت درست از اون ها که هر از چند گاهی ما رو وادار به تعمیر ماشین لباسشویی اتومات می کنه. حالا باهم به چند تا از مشکلات و خرابی های رایج در ماشین های لباسشویی تمام اتومات می پردازیم.

کد خطای لباسشویی LG

ماشین لباسشویی اتومات

۱. خراب شدن خشک کن ماشین لباس شویی

اگر ماشین لباسشویی اتومات شما، لباس ها رو درست خشک نمی کنه، باید به خراب شدن موتور خشک کن فکر کنیم. وظیفه ی این موتور هدایت و کنترل جریان آب مصرف شده ی هنگام شستشو، به خارج از ماشین لباس شوییه. اما در مواقعی که آب خشک کن اونقدر کند و آروم حرکت میکنه که نمی تونه از ماشین لباسشویی خارج بشه، به احتمال زیاد مقدار زیادی آشغال و پرز لباس و چربی و… جلوی خروجی آب رو مسدود کرده.

۲. ماشین لباسشویی اصلا نمی چرخه

در ماشین های لباسشویی اتوماتی که سیستم نیروشون از بالای ماشینه و یا به عبارتی top load هستن، این مشکل به وفور دیده میشه. در این مواقع به احتمال زیاد سنسوری که به ماشین لباسشویی فرمان بسته شدن درب و شروع شستشو رو می ده دچار نقص فنی شده. این مشکل یا به دلیل تجمع کربنه و یا نیاز به تنظیم مجدد سنسور وجود داره. دلیل دیگه ی این مشکل می تونه خرابی و ایراد در سنسور وزن ماشین لباسشویی باشه، که در این مورد نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی اتومات وجود داره و سنسور وزن باید تعویض بشه.

علت ارور EE در ماشین لباسشویی ال جی و آموزش رفع این کد خطا

۳. صدای بوق و ظاهر شدن علامت خطا در صفحه ی نمایش ماشین لباس شویی

متاسفانه در این مورد هم باز نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی دارید، این صدا و این علامت ها نشون دهنده ی اینه که یکی از اجزای داخلی ماشین لباسشویی دچار  مشکل و خرابی شده. هر قسمتی از ماشین لباسشویی خراب شده باشه، کدها و علامت هایی مخصوص و مربوط به اون روی صفحه ی نمایش نشون داده میشه که خب این علامت ها توی همه ی ماشین های لباسشویی اتومات شبیه به هم نیستن و هر کارخونه و نمایندگی علامت های متفاوتی رو برای ماشین لباسشویی تولیدی خودشون انتخاب می کنن. برای اطلاع دقیق باید به دفترچه ی راهنمای ماشین لباسشویی یه سری بزنید یا اگه دفترچه رو گم کردید با نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی تماس بگیرید.

۴.ماشین لباسشویی موقع کار کردن خیلی می لرزه

ماشین لباسشویی اتومات در این مورد معمولا نیازی به تعمیر ماشین لباسشویی اتومات وجود نداره و به احتمال زیاد مشکل لرزش ماشین به خاطر عدم تعادل و بالانسه. که خب باید سریع بالانسش کنید. برای این کار خیلی راحت می تونید پیچ های تنظیمی که زیر ماشین لباسشویی قرار داره رو تنظیم کنید تا ماشین لباسشویی به حالت تعادل و سکون برسه. اگر ماشین لباسشویی اتومات شما از این پیچ ها نداشت، می تونید یه پایه با پیچ های قابل تنظیم بخرید و ماشین لباسشویی رو روی اون قرار بدید. اگر همه ی این کارها رو انجام دادید و از صاف و افقی بودن سطح زیر ماشین لباسشویی مطمئن شدید، اما لرزش ها همچنان ادامه داشت، بهتره داخل ماشین لباسشویی رو چک کنید و لباس هاتون رو بهتر و متعادل تر داخل ماشین بذارید، سنگین شدن یک سمت ماشین می تونه باعث ایجاد این لرزش ها بشه.

تعمیر لباسشویی ال جی با گارانتی خدمات | تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی

۵. صدای ماشین لباسشویی خیلی زیاده و اندازه ی موتور یه هواپیما صدا می ده

خب در این مورد هم اگر شانس بیارید احتیاج به تعمیر ماشین لباسشویی اتوماتتون ندارید. سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی ممکنه به خاطر گیر کردن اجسامی مثل سکه و سنجاق قفلی و دکمه و… بین فضای لگن و محفظه ی خارجی ماشین لباسشویی باشه. این اجسام خارجی موقع شستشو می رن اطراف هیتر ماشین و از اون جا به فضای داخلی ماشین لباسشویی بر می گردن. حواستون باشه که قبل از شستن لباس ها همه ی جیب ها رو خالی کنید، چون این اشیا می تونن باعث خراب شدن ماشین لباسشویی یا لباس هاتون بشن. اگر شانس باهاتون یار نباشه، سر و صدای ماشین لباسشویتون به خاطر خراب شدن و ساییده شدن یاتاقانه. که خب این مشکل ممکنه با روغن و روان کننده های دیگه برطرف بشه و اگر سر و صدای ماشین همچنان ادامه داشت، باید با نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی تماس بگیرید تا یاتاقان رو عوض کنه.

۶. آب گیری ماشین لباسشویی خیلی کمه

اگر فشار آبی که داخل محفظه ی لباسشویی میشه یهو کم شد، احتمالا یا فیلتر ورودی آب به داخل ماشین لباسشویی دچار  گرفتگی شده (این فیلتر روی لوله ی ورودی متصل به ماشین لباسشویی قرار داره)، یا موتور دریچه ی ورودی آب دچار مشکل و خراب شده که در هر دو صورت باز هم نیاز به تعمیر داره.

تعمیر لباسشویی

  • پوران خدابخش
  • ۰
  • ۰

نمایندگی مادیران در تهران

شما کاربران گرامی در نمایندگی ایکس ویژن می‌توانید با محصولات متنوع این کمپانی آشنا شوید. متخصصان نمایندگی مادیران سعی دارند تا راهنمایی های لازم را به شما در مورد استفاده از محصولات ایکس ویژن ارائه کنند. کارشناسان نمایندگی مادیران مجموعه‌ای از مقالات مرتبط با ساختار، ویژگی های فنی و نرم افزاری و تعمیرات محصولات ایکس ویژن را ارائه می کنند و با تمامی کاربران به اشتراک می گذارند.

نمایندگی رسمی مادیران

اتصال گوشی به تلویزیون

کوچک بودن صفحه گوشی یکی از مشکلاتی است که کاربران هنگام مشاهده فیلم و عکس با گوشی با آن مواجه می شوند. از دست دادن کیفیت صدا و تصویر واقعی در گوشی از دیگر محدودیت ها هنگام دیدن تصاویر با گوشی است. امروزه این گونه محدودیت ها با اتصال گوشی به تلویزیون از بین می رود. با استفاده از این روش هر فیلم و عکسی در تلویزیون های هوشمند و عریض قابل مشاهده است. از فعالیت کارشناسان نمایندگی ایکس ویژن راهنمایی کاربران محصولات ایکس ویژن است. بنابراین کاربران در زمینه خرید و دریافت خدمات ایکس ویژن با آگاهی عمل می کنند و هرگونه راهنمایی را در زمینه محصولات ایکس ویژن را از کارشناسان ما دریافت می کنند.

وبلاگ مادیران - نحوه اعطای نمایندگی محصولات شرکت مادیران

روش های اتصال گوشی به تلویزیون

روش های زیادی برای اتصال گوشی به تلویزیون وجود دارد. اتصال با کابل HDMI از روش های اتصال گوشی هوشمند به تلویزیون است.  HDMI رابط همزمان صدا و تصویر دیجیتال است که در تلوزیون های جدید حتما وجود دارد. به دلیل اینکه تمامی تبلت ها به پورت HDMI مجهز نشده اند روش اتصال با اسلیم پورت یا  MHL از دیگر روش های اتصال تبلت به تلویزیون است. اتصال به صورت وایرلس نیز که از روش های اتصال گوشی به تلویزیون است از روش های کم هزینه ای است که نیازی به کابل برای اتصال ندارد.

استفاده از کابل HDMI برای اتصال

کابل HDMI از تمامی فروشگاه های لوازم جانبی گوشی و تبلت قابل تهیه است. تبلت های اپل و بسیاری از تبلت های اندرویدی دارای پورت HDMI  هستند. پورت  HDMI در سه سایز وجود دارد. سایز A که در دستگاه های بزرگ که مشکل فضا ندارند، وجود دارد. سایز B که در اغلب تبلت ها وجود دارد. سایز C که HDMI  کوچک یا مینی است. آخرین سایز پورت میکرو می باشد. سایز میکرو در دستگاه های کم تری وجود دارد.

اتصال گوشی به تلویزیون با کابل MHL

از دیگر روش های اتصال گوشی به تلویزیون اتصال از طریق کابل MHL است. به دلیل نداشتن پورت HDMI در تمامی گوشی ها اتصال از طریق کابل MHL یا Slim Port به تلویزیون انجام می شود. ظاهر این دو کابل بسیار مشابه یکدیگر است و از محتوا صوتی و تصویری پشتیبانی می کنند. کابل رابط سیگنال موبایل تبدیل به سیگنال سازگار با HDMI شوند.

اتصال به صورت بی سیم یا وایرلس

برای استریم کردن ویدیو و عکس روش میراکست روش بسیار خوبی است. اکثر تلویزیون های هوشمند مجهز به Miracast  هستند. در این روش بدون احتیاج به سخت افزار اضافی می توانید تصاویر و ویدیو ها را در تلویزیون مشاهده نمایید. برای اینکه دستگاه شما دارای تکنولوژی میراکست باشد باید از سیستم اندرویدی با نسخه ۴٫۲ و بالاتر پشتیبانی کند.

نمایندگی مادیران

  • پوران خدابخش
  • ۰
  • ۰

خرابی های تلویزیون ایکس ویژن بیش از اندازه توجه کنید!

تلویزیون‌های ایکس ویژن یکی از مدل‌های جدیدی است که طی سال‌های اخیر در بازار عرضه شده است. اگر در منزلتان یکی از تلویزیون‌های ایکس ویژن را دارید در ادامه به بررسی انواع خرابی تلویزیون ایکس ویژن خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های تلویزیون ایکس ویژن

در جواب سوال اینکه آیا تلویزیون ایکس ویژن خوب است؟ از ویژگی‌های تلویزیون‎های ایکس ویژن که آن‌ها را از دیگر تلویزیون‌ها مجزا می‌کند می‌توان به این چند مورد اشاره کرد:

  • مجهز به پانل LED با درجه کیفی +A
  • دارای DVBT داخلی با کیفیت  HD
  • وضوح تصویر بالا Full HD یا رزولوشین ۱۹۲۰ x 1080
  • زاویه دید بسیار وسیع ۱۷۸ درجه افقی و عمودی
  • روشنایی و وضوح بسیار بالا در تصویر
  • قابلیت پخش فیلم به حالت ۲۴ فریم در ثانیه
  • قابلیت پخش صدا با فرمت‌های MP3,WMA,AAC
  • مجهز به ماشین زمان Time Shift
  • قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی PVR حتی در حالت آماده به کار (استندبای)
  • قابلیت نمایش عکس‌ها با فرمت‌های JPG,JPE,PNG,BMP
  • قابلیت پخش تصاویر با فرمت‌های DIVX,MPG,MPEG,MP4,MOV,MKV
  • قابلیت پخش تصاویر، فیلم‌ها و موزیک از روی حافظه USB
  • مجهز به پردازشگر چند هسته‌ای

علت خرابی تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

در بررسی خرابی تلویزیون ایکس ویژن قطعات به کار رفته شرکت‌های تولیدی از همه نکات مهم‌تر است. بیشتر مدل‌های تلویزیون‌های ایکس ویژن از پنل‌هایی تشکیل شده‌اند که قطعات آن دارای بخش‌های لایت برد و تیکان هستند. این پنل‌ها شباهت زیادی به قطعاتی دارند که برندهای ایرانی و شرکت‌های داخلی آن‌ها را تولید می‌کنند. خرابی تلویزیون ایکس ویژن در این زمینه را می‌توان با بررسی این پنل‌ها برطرف کرد.

روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن چه دلایلی می‌تواند داشته باشد؟

گزینه دیگر که در خرابی تلویزیون ایکس ویژن می‌تواند رخ دهد روشن نشدن تلویزیون است. در برخی مواقع با روشن نشدن تلویزیون به بروز مشکل پی می‌بریم. این عیب به طور معمول مربوط به قسمت پاور تلویزیون می‌شود.

با تعویض قطعه خراب پاور سوپلای به احتمال قوی مشکل پاور برطرف خواهد شد، ولی در صورتی که مشکل برطرف نشد خرابی تلویزیون ایکس ویژن شما با تعویض کلی پاور  برطرف می‌شود. بیشتر مواقع این قطعه سه ماه گارانتی دارد که اگر شامل گارانتی باشید می‌توانید از این خدمات برای رفع خرابی تلویزیون ایکس ویژن خود استفاده کنید.

نمایندگی ایکس ویژن | تعمیرگاه مجاز ایکس ویژن | تعمیرات ایکس ویژن

خارج نشدن از حالت استند بای به چه دلیل است؟

یکی دیگر از مشکلاتی که می‌تواند در لیست خرابی تلویزیون ایکس ویژن به حساب آید خارج نشدن تلویزیون از حالت استند بای است. حتی ممکن است تلویزیون از حالت استند بای خارج شود ولی صدا و تصویر نداشته باشد و حتی کنترل تلویزیون نیز کار نکند. مشکل و خرابی تلویزیون ایکس ویژن در این حالت مرتبط با بخش مین برد است که این بخش نیز به طور معمول شامل سه ماه گارانتی است که می‌توان در صورتی که در تاریخ مقرر قرار گرفته باشید از این خدمات استفاده کنید.

روشن و خاموش شدن پشت سر هم

در برخی مواقع ممکن است تلویزیون روشن شود لوگو مشاهده شود و مجدد خاموش شود. تکرار این حالت یا در حقیقت reboot شدن مکرر تلویزیون از خرابی بخش مین برد است. برای رفع این مشکل باید از نرم افزارهای مخصوص مدل تلویزیون خود استفاده کنید. این ایراد در بیشتر مدل‌های سری LED و LB به وفور رخ می‌دهد.

خرید تلویزیون ایکس ویژن 49 اینچ مدل 735|تلویزیون ایکس ویژن 49

قطعی تصویر هنگامی که صدا وجود دارد

این مشکل و خرابی تلویزیون‌های ایکس ویژن در بیشتر مدل‌های بدون گارانتی رخ می‌دهد. حالتی که تصویر تلویزیون قطع می‌شود در حالی که صدا به طور کامل و واضح در حال پخش شدن است.

یک بخش به نام LN در این رده تلویزیون‌ها دچار ضعف کارخانه‌ای است که می‌تواند سبب خرابی تلویزیون ایکس ویژن شود. تلویزیون‌های سایز ۴۷ اینچی دارای دو سری الی ای دی هستند که بیشتر از دیگر مدل‌ها دچار این مشکل می‌شود چرا که LN در برد این مدل‌ها بیشتر پروتکت کرده و این عمل منجر به قطعی تصویر می‌شود.

قطع شدن صدای تلویزیون به چه دلیل است؟

در این حالت به طور عادی تلویزیون کار می‌کند اما صدا نسبتا تاخیر داشته و گاهی هم قطع می‌شود. برای خرابی تلویزیون‌های ایکس ویژن در حالت قطعی صدا باید ابتدا پاور دستگاه را کنترل کرد، چرا که خرابی پاور می‌تواند منشا این مشکل باشد. همچنین خرابی پاور می‌تواند به بخش سیستم کنترل تلویزیون نیز سرایت کرده و کنترل تلویزیون را هم دچار نقصان کند.

پیدا شدن نوار صورتی در بالای تصویر

از دیگر مشکلاتی که می‌تواند در سیستم‌های تلویزیون ایکس ویژن ایجاد شود پیدا شدن یک نوار در حدود ۱۰ سانتی متر در بالای تصویر است که رنگی شبیه به صورتی دارد. این نوار خرابی تلویزیون ایکس ویژن به شمار می‌رود که به مرور زمان افزایش پیدا کرده و در تمامی صفحه تلویزیون گسترده می‌شود.

هر چه نور صفحه نمایش تلویزیون را کم کنید این نوار نیز محوتر و کم رنگ‌تر می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که این نوار با مشکلاتی در لامپ تصویر پیدا می‌شود که در برخی موارد بعد از تعویض لامپ تصویر نور به حالت اولیه برگشته و این مشکل بر طرف می‌شود.

ایجاد لکه‎های رنگی در تصویر تلویزیون

این مشکل در بیشتر مدل‌های تلویزیون‌های ایکس ویژن با سایزهای بزرگ مانند ۵۰ یا ۶۰ اینچ مشاهده می‌شود. بروز لکه‌های رنگی در کل صفحه نمایش تلویزیون نشان از خرابی تلویزیون ایکس ویژن به خصوص در قسمت LCD و یا RGB  است. این مشکل از ایراداتی است که در اثر استفاده طولانی مدت از تلویزیون به وجود می‌آید

دیر روشن شدن به چه دلیل است ؟

یکی دیگر از مشکلات تلویزیون‌های ایکس ویژن دیر روشن شدن تلویزیون است که این مورد نیز مرتبط به پاور می‌شود. زمانی که به وسیله کنترل و یا حتی دکمه پاور تلویزیون را روشن می‌کنید ممکن است مدت زمان طولانی تلویزیون روشن نشود. برای بررسی و رفع این مشکل باید بخش پاور بررسی و رفع ایراد شود.

سرویس تلویزیون ایکس ویژن | تعمیرگاه مجاز ایکس ویژن | تعمیرات ایکس ویژن

حال در صورتی که تلویزیون شما دچار نقص فنی شد که قادر به تعمیر آن نبودید، پیشنهاد می‌کنیم با یک کارشناس متخصص در این زمینه مشورت کنید. در حال حاضر سایت ما، آماده ارائه خدمت به مشتریان خود است. شما مشکلات تلویزیون خود را از طریق سایت ثبت کنید تا پشتیبان با شما تماس گرفته و در اولین فرصت کارشناس مجرب برای تعمیر تلویزیون به محل شما اعزام شود.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن

  • پوران خدابخش
  • ۰
  • ۰

شرایط اخذ ویزای درمانی کانادا

ویزای درمانی کانادا در کنار دیگر ویزاهای این کشور همچون ویزای تحصیلی کانادا از جمله ویزاهای بسیار مهم و البته با توجه به کارکردش اورژانسی است. باید آرزو کرد که سر و کار کسی به ویزای درمانی نیفتد و هیچ‌کس برای درمان پایش به سفر باز نشود اما به هر ترتیب  این چیزی از اهمیت ویزای درمانی و ضرورت پرداختن به آن کم نمی‌کند.

ویزای درمانی از این جهت اهمیت می‌یابد که آدمی را در شرایطی وخیم یاری دهد و پلی می‌شود برای عبور از یک وضعیت نامطلوب به سمت و سوی یک شرایط مطلوب‌تر با امکاناتی به مراتب بهتر و قوی‌تر.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم؟ (‌ بدون وکیل ، چگونه؟ )

شرایط اخذ ویزای درمانی کانادا

ویزای درمانی کانادا به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ این اولین پرسشی است که خود را به ذهن بسیاری تحمیل می‌کند: آیا ویزای درمانی و یا همان ویزای پزشکی کانادا به همه بیماران در همه سطوح اختصاص می‌یابد؟ برای آن‌که همراهان یک بیمار موفق شوند برای بیمار خود یک ویزای درمانی بگیرند می‌بایست بر مبنای کدامیک از شرایط عمل کند؟ اساسا شرایط ویزای درمانی چیست و در راه اخذ آن باید چه مسیری را تا انتها طی کرد؟

بد نیست ابتدا بدانید که ویزای درمانی کانادا نه به همه بیماران بلکه تنها به بیمارانی با بیماری‌های خاص تعلق می‌گیرد:

  • بیمارانی با بیماری‌های تومورهای مغزی، نخاعی یا ستون فقرات
  • بیمارانی با بیماری‌های  علاج‌پذیرِ سرطانی
  • بیمارانی با تومورهای بدخیم
  • بیمارانی با تومورهایی که هنوز در مراحل اولیه  درمان‌اند و پزشکان به بهبود او امید دارند

اگر بیمار به یکی از بیماری‌های بالا مبتلا باشد می‌تواند برای دریافت دعوت‌نامه پزشکی اقدام نماید و پروسه ویزای درمانی کانادا را آغاز کند. نقطه آغازین این پروسه البته از حیاتی‌ترین آن نیز است. بیمار می‌بایست از پزشکی در بیمارستان مربوطه در کانادا شاغل است، دعوت‌نامه‌ای دریافت کند و بعد دعوت‌نامه را برای اخذ ویزای درمانی کانادا به سفارت‌خانه تحویل دهد.

در نتیجه می‌باید ابتدا فرم مربوط به اطلاعات شخصی را تکمیل کرد، گزارش و یا گواهی‌اش از پزشک معالج داخلی را پیوست داد، در تست پزشکی ویزای کانادا و یا آزمایشات پزشکی ویزای کانادا شرکت جست و برای گرفتن وقت سفارت اقدام کرد.

ویزاهای درمانی عمدتا 90 روزه‌اند اما مطابق با آن‌چه در دعوت‌نامه ذکر شده است و بر مبنای اسناد و وضعیت بیماری این تعداد به روزهای بیش‌تر نیز قابل افزایش‌اند.

مدارک لازم برای ویزای درمانی کانادا

ویزای درمانی کانادا به واسطه خاصیت و فوریتش معمولا نسبت به مثلا ویزای کار کانادا دنگ و فنگ کم‌تری دارد. این آسودگی در تعداد و چیستی مدارک تا تعیین وقت سفارت و مراحل اعزام به چشم می‌آید. مدارک شناسایی همچون دیگر ویزاهای کانادا از اولویت برخوردار است؛ اسنادی مانند شناسنامه، گذرنامه و غیره. باقی موارد اما تنها به ویزای درمانی کانادا مربوط می‌شود:

  • گواهی پزشک مالج که در آن نوع بیماری مشخص شده است
  • مدارک مالی که نشان می‌دهد فرد بیمار از پسِ هزینه‌های درمان بر می‌آید
  • دعوت‌نامه‌ای که از سوی پزشک و یا بیمارستان صادر می‌شود
  • فرم درخواست ویزای درمانی که باید به سفارت ارائه شود
  • بیمه مسافرتی هزینه‌های سلامت بیمار را در سفر بر عهده می‌گیرد

این مدارک البته شرح و تفصیل و جزییات بسیاری دارند؛ جزییاتی که می‌توان آن را از کارشناسان آژانس‌های مسافرتی‌ای همچون سالیان سفر به دست آورد. آن‌چه در این‌جا می‌آید تنها شرح مختصر شرایط و باید و نبایدهای ویزای درمانی کانادا است.

هزینه های سفر درمانی به کانادا

هزینه سفر درمانی کانادا بر عکس هزینه زندگی دانشجویی و مواردی از این دست،  عمدتا از صفر تا صد قابل پیش‌بینی‌اند. این هزینه‌ها زیر عنوان مواردی همچون هزینه های پزشکی و هزینه های اقامت و خورد و خوراک و غیره قرار می‌گیرند. در زیر لیست از این عناوین آمده است که به بیمار و یا همراهانش یاری می‌دهد تا پیرامون هزینه ها دست به حساب و کتاب و برنامه‌ریزی بزنند:

  • هزینه مترجم
  • هزینه رزرو جا
  • هزینه بلیط سفر
  • هزینه خورد و خوراک
  • هزینه جا به جایی مالی
  • هزینه مربوط به اخذ ویزای درمانی کانادا
  • هزینه مربوط به تشکیل پرونده برای بیمار
  • هزینه انتقال بیمار با وسایل نقلیه اورژانسی

اگر در کانادا از دوست و آشنایتان خبری هست، می‌توان بسیاری از هزینه‌های بالا را مرتفع کرد و این مراحل را مقرون به صرفه‌تر پیش برد. در این صورت دیگر شما نیازی به مترجم ندارید، احتیاج به رزرو جا نیست، هزینه خورد و خوراک کاهش می‌یابد و بیمار احتمالا در جا به جایی پول راحت‌تر خواهد بود.

ویزای پزشکی کانادا چرا مهم است؟

دنیا هر روزه در جاده تکنولوژی پزشکی پیشرفت می‌کند و پیش می‌رود و کانادا یکی از سرآمدان این حوزه است. فقط کافی است نگاهی به مشاغل پر درآمد کانادا بیندازید تا ارزیابی شما از اهمیت و ضرورت نظام سلامت در کانادا کامل‌تر شود. اگر چه مهاجرت از طریق بیماری برای هچکس خوشایند نیست اما گاه چاره‌ای برای ادامه درمان و یا حفظ سلامتی تحت مراقبت‌های شدید پزشکی وجود ندارد.

مهاجرت از طریق بیماری

برخی نیز پیگیر شرایط مهاجرت برای بیماران هستند. برای این دسته از افراد باید بگوییم که ویزای درمانی کانادا معمولا مدت دار صادر می گردد. البته ممکن است در شرایطی خاص این ویزا تمدید شود ولی قطعا برای مهاجرت گزینه ی خوبی محسوب نمی شود.

مهاجرت به کانادا

  • پوران خدابخش
  • ۰
  • ۰

عوامل تاثیر گذار بر روشن نشدن آل این وان

بررسی اتصالات دستگاه:

بررسی اتصالات به شما کمک می کند تا این مشکل را در سطح ابتدایی بررسی کنید. قطع شدن کابل برق دستگاه یکی از رایج ترین دلایلی است که منجر به  روشن نشدن آل این وان می شود. همچنین چک کردن سوئیچ آل این  وان که در پشت دستگاه قرار گرفته است یکی از مواردی است که حتما باید مورد بررسی قرار بگیرد. در صوتی که تمامی موارد را چک کردید و مشکلی در آن ها وجود نداشت تمامی قطعات متصل به مادر برد را به جز کارت گرافیک، ram ، سی پی یو و کابل برق را جدا کنید.

چک کردن منبع تغذیه :

برا چک کردن منبع تغذیه دو روش وجود دارد. در روش اول منبع تغذیه را با یک نمونه ی سالم جایگزین کنید و دستگاه را چک کنید. در صورتی که با تعویض منبع تغذیه مشکل برطرف شد نیاز به مرور سایر موارد نیست. روش دوم منبع تغذیه ی نصب شده بر روی آل این وان را برای یک دستگاه دیگر تست کنید. در صورتی که عمل کرد درستی داشت می توانید از سلامت این قطعه اطمینان داشته باشید و برای رفع مشکل روشن نشدن آل این وان موارد دیگری را مورد بررسی قرار دهید.

هارد دیسک:

بدترین حالت ممکن برای روشن نشدن آل این وان مواجه شدن آن با یک مشکل سخت افزاری است. عدم شناخت هارد دیسک از جمله عوامل سخت افزاری است که بر روشن نشدن دستگاه تاثیر گذار است. برای اطمینان از این موضوع ارتباط هارد دیسک و برق پاور را در آل این وان بررسی کنید. اگر با این تست از عملکرد صحیح مادربرد مطمئن شدید، برای رفع اختلال به وجود آمده به بایوس مادربرد بروید و گزینه ی هم نام را برای بوت دستگاه انتخاب کنید. اما در صورت اسیب دیدگی هارد آل این وان لازم است سیستم عامل جدید بر روی آل این وان نصب شود. هارد صدمه دیده و یا ویروسی شده به دلیل حذف برخی از اطلاعات موجود بر روی دستگاه که بر روی هارد ذخیره شده منجر به روشن نشدن آل این وان می شود. در نتیجه در صورت بروز این اختلال مادربرد و هارد دیسک را مورد بررسی قرار دهید.

کارت گرافیک:

جا به جا شدن کارت گرافیک آل این وان یکی از رایج ترین دلایلی است که منجر به روشن نشدن سیستم می شود. همان طور که می دانید کارت گرافیک وظیفه ی پردازش تمامی اطلاعات تصویری ورودی به دستگاه را بر عهده دارد و حتی کوچکترین جا به جایی این قطعه مشکلات بسیاری را برای آل این وان به وجود می آورد. برای اطمینان از بروز مشکل در کارت گرافیک و جا به جایی آن آل این وان این اختلال را با هشدار هایی به کاربران اعلام می کند. در صورتی که صدای یک بوق بلند و در ادامه دو یا سه بوق کوتاه به گوشتان خورد می توانید از آسیب دیدگی کارت گرافیک اطمینان حاصل کنید. این بوق ها عموما در زمان هایی که حافظه ی کارت گرافیک و یا پردازنده ی آن با مشکل مواجه شده باشد شنیده می شوند. آسیب دیدگی های کارت گرافیک تنها با تعویض این قطعه برطرف می شوند. همچنین به یاد داشته باشید برای عملکرد درست آل این وان تنها از نمونه ی اصلی کارت گرافیک استفاده کنید.

تعمیر آل این وان

  • پوران خدابخش
  • ۰
  • ۰

خرابی های رایج All-in-one

جهت آشنایی با برخی از مشکلات رایج در آل این وان مطلب زیر را مطالعه کنید:

آیا ویروس نرم‌افزاری می‌تواند موجب خرابی سخت‌افزاری در آل این وان شود؟

پاسخ به این سوال مثبت است زیرا برخی ویروس‌ها می‌توانند سبب خرابی سخت‌افزاری شوند. ورود ویروس می‌تواند سبب کارکرد بی وقفه CPU شده و افزایش دمای سی پی یو و سپس چیپ گرافیک را در پی داشته باشد. با آسیب دیدن چیپ گرافیک تصاویر ایراد پیدا کرده و ممکن است آل این وان ایسر روشن نشود. در صورت نیاز به رفع مشکلات این چنینی می‌توانید به مرکز تعمیرات آل این وان ایسر مراجعه نمایید.

دلایل هنگ‌کردن آل این وان چیست؟

جهت رسیدن پاسخ قطعی این سوال می‌بایست دستگاه مورد بررسی دقیق قرار بگیرد لیکن به طور کلی می‌توان دلایل هنگ‌کردن آل این وان‌ها را در سه دسته جای داد که عبارتند از: وارد شدن فشار بیش از اندازه به پردازنده یا همان CPU ، بالا بودن تعداد برنامه‌هایی که به‌صورت همزمان در حال اجرا هستند، ورود ویروس به دستگاه‌های آل این وان.

آیا تعویض یا ارتقاء گرافیک آل این وان امکان‌پذیر است ؟

 

در صورتی که از چیپ گرافیک استفاده شده باشد ارتقاء گرافیک آن کار دشواری است و می‌بایست به دست متخصصان این حوزه انجام پذیرد. توصیه می‌شود جهت ارتقاء کارت گرافیک حتماً به یک مرکز مجاز مراجعه کنید به‌ویژه اگر تخصصی در این‌باره ندارید از اقدام به این کار خودداری نمایید زیرا ممکن است سبب آسیب به دیگر بخش‌های دستگاه گردید.

چرا می‌بایست حتی‌الامکان از به‌روز رسانی بایوس آل این وان خودداری کرد؟

اگر چه ممکن است از طریق به‌روز رسانی بایوس شاهد تغییراتی اندک در سیستم گردیم، – مانند تغییرات نامشخص سخت‌افزاری که چندان نیازی به آن ها نیست – اما نباید انتظار داشته باشیم لایه‌های امنیتی سیستم افزایش یافته و یا عملکرد آن بهبود یابد.

از همین‌رو به شما توصیه می‌کنیم در صورتی که دستگاه آل این وان شما مشکلی ندارد از به‌روز رسانی بایوس آن خودداری کنید.

اما در صورتی که انجام این کار را لازم می‌دانید بهتر است جهت بررسی تخصصی دستگاه و انجام این عمل به مرکز تعمیرات آل این وان مراجعه نمایید و از راهنمایی‌های کارشناسان حاضر در این مرکز بهره‌مند گردید.

زیرا این کار کاملاً تخصصی بوده و نیاز به فایل آپدیت بایوس دارد که با سخت افزار سیستم آل این وان سازگار باشد.

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات آل این وان پس از بررسی‌های تخصصی و عیب‌یابی صحیح -که یکی از اصلی‌ترین مراحل پیش از تعمیرات است – نسبت به تعمیرات و یا ترمیم دستگاه اقدام می‌نمایند. عیب‌یابی صحیح همانگونه که ذکر شد یکی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین مراحل پیش از تعمیر در نمایندگی ایسر است و سبب می‌گردد تا از اقدامات اشتباه و تعمیرات غیرضروری – که گاه زمینه‌ساز خرابی بیش از پیش دستگاه می‌گردد – پیشگیری گردد.

تعمیر all-in-one

  • پوران خدابخش
  • ۰
  • ۰

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

اگر کمی در بازار تلویزیون گشت و گذار کنید، خیلی زود متوجه می شوید که یکی از برندهای مقرون به صرفه بازار تلویزیون کشور در انحصار ایکس ویژن است. ایکس ویژن در واقع برند ثبت شده و انحصاری شرکت مادیران است، البته مادیران جدا از تولید تلویزیون های ایکس ویژن، انواع مانیتورها و گیرنده های دیجیتال را نیز تولید و روانه بازار کرده است.

 

ایکس ویژن توانست با تامین دو نیاز اصلی خریدار، خیلی زود بر سر زبان ها افتاده و تبدیل به برند قابل اعتمادی شود، یکی از این دو نیاز امکانات روز و پیشرفته دنیا بود که ایکس ویژن توانست در تولید تلویزیون های هوشمند خود از این حیث به خوبی ظاهر شود و توانایی های خود را به رخ بکشید.

مادیران - X.Vision TV 55XT515-مشخصات، بررسی و خرید-تلویزیون ایکس ویژن

اما نیاز دوم که قیمت تمام شده دستگاه بود که محصولات ایکس ویژن در قیاس با رقبا و سایر برندها قیمت مقرون به صرفه تری دارند. ترکیب قیمت مقرون به صرفه و برخورداری از امکانات روز دنیا دقیقا همان چیزی بود که خریداران نیاز داشتند.

عیب یابی و تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن

چنان چه تلویزیون ایکس ویژن شما در استفاده دراز مدت مستهلک شد و یا هر ایراد جزئی و کلی دیگری به آن وارد آمد که در هنگام تماشا حس لذت بخش گذشته را به شما منتقل نکرد، بدون هیچ نگرانی و تردیدی با کارشناسان فنی تعمیر تی وی تماس حاصل کرده و مشکل پیش آمده را مطرح نمایید.

کادر مجرب و متخصص تعمیر تی وی می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن، تعمیر، ترمیم و تعویض قطعات همه مدل های تولید شده تلویزیون ایکس ویژن، از جمله تلویزیون های هوشمند این برند، پلاسما، ال سی دی و ال ای دی را بر عهده گیرد و خدمات ممتاز و متمایزی را در اختیار شما قرار دهد.

به عنوان مثال، یکی از خدمات برجسته و بسیار مهم و کاربردی تعمیر تی وی، تامین قطعات اورجینال و اصل تلویزیون های ایکس ویژن است. مهندسین و متخصصین فنی تعمیر تی وی در مرحله نخست تعمیرات، تمامی همت خود را به کار می گیرند تا قطعه معیوب را تعمیر نمایند و تنها زمانی که قطعه معیوب تعمیر پذیر نبود، آن را با نمونه اصل و با کیفیت تعویض نمایند.

 تعمیر تلویزیون پلاسما، ال سی دی و ال ای دی ایکس ویژن

همان طور که چندین سطر ابتدایی ذکر شد، ایکس ویژن توانست با تامین نیاز خریداران بازار، برای خود نامی دست و پا کند، محصولات زیادی را به فروش برساند و مهمان خانه ها یا محل کار شما باشد.

از آن جایی که تلویزیون نیز مانند دیگر وسایل برقی مصرفی در خانه ها دچار استهلاک می شود و یا در استفاده نا صحیح ضربه می بیند، بحث تعمیر آن مهم و برجسته است.

لیست قیمت تلویزیون 49 اینچ ایکس ویژن مدل XK570 | ترب

تعمیر تی وی مفتخر است که اعلام دارد با بهره گیری از برترین و به روز ترین متخصصین و مهندسین آشنا به حوزه تعمیر و عیب یابی انواع تلویزیون های موجود در بازار کشور عزیزمان ایران و استفاده از ابزار و تجهیزات مخصوص روز دنیا توانسته است گام بلندی در زمینه خدمت رسانی به صاحبان تلویزیون برداشته و رضایت و اعتماد آن ها را جلب نماید.

تکنسین های فنی تعمیر تی وی با اشراف و تسلط کامل بر روی تمامی مدل های تلویزیون ایکس ویژن می توانند خدمات متمایز و با کیفیتی را به شما صاحبان تلویزیون ایکس ویژن ارائه دهند.

آشنایی با ایرادات رایج تلویزیون ایکس ویژن

در این قسمت از مقاله قصد داریم تا شما را با ایرادات و مشکلات متداول رخ داده در تلویزیون های ایکس ویژن آشنا سازیم.

قطع صدا در تلویزیون ایکس ویژن

هنگامی که مشغول تماشای تلویزیون هستید، به یک باره صدا قطع می شود و دیگر صدایی از بلندگوهای دستگاه شما پخش نمی شود. در مرحله نخست اولین ایرادی که به نظر می رسد، نقص در عملکرد بلندگوهای تلویزیون است. اگر بلندگوهای دستگاه سالم باشند، در مرحله بعدی شک بر روی عملکرد مین برد تلویزیون می رود که تیم تخصصی تعمیر تی وی می تواند در سریع ترین زمان ممکن ایراد پیش آمده را بررسی کرده و به دقت عیب یابی نماید.

به هم ریختگی تصویر و پخش رنگ در تلویزیون ایکس ویژن

چنان چه در زمان تماشای تلویزیون ایکس ویژن، هرگونه مشکل در کیفیت تصویر و رنگ ها مشاهده کردید، تیم تعمیر تی وی را در جریان بگذارید. این مشکلات شامل مواردی نظیر پخش رنگ ها در هنگام پخش تصویر به صورت رنگین کمانی، عدم نمایش رنگ قرمز، آبی و یا سبز و یا ایجاد خط یا خطوط افقی و عمودی بر روی تصویر است.

این مشکلات می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد که نیاز است توسط کادر مجرب تعمیر تی وی بررسی و ه صورت دقیق عیب یابی شود اما بد نیست بدانید که مشکلات نام برده شده، بیشتر به دلیل ایراد در قطعه منبع تغذیه، برد اینورتور دستگاه و یا ایراد در عملکرد بک لایت ها است.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ایکس ویژن

هرچند که با توجه به مدل های متفاوت تلویزیون ایکس ویژن این مشکل هم دلایل متفاوتی دارد اما رایج ترین علت رخ دادن این حادثه مربوط به نقص در مین برد (برد اصلی) است و در مواردی نیز نقص در عملکرد قطعه پاور باعث بروز این مشکل می شود.

قطع تصویر در تلویزیون ایکس ویژن

از عمده ترین و شایع ترین علل قطع شدن تصویر در تلویزیون های ایکس ویژن، ایراد در برد و مدار بک لایت است و در مواردی نیز این مشکل به نقص فنی در بخش T CON مربوط می شود.

خارج نشدن تلویزیون ایکس ویژن از حالت استند بای

از دیگر ایرادات شایع و متداولی که صاحیان تلویزیون های ایکس ویژن با آن دست و پنجه نرم می کنند، خارج نشدن تلویزیون از حالت استند بای است. این ایراد که بسیار کلافه کننده هم هست، به علت ایراد و نقص در مین برد تلویزیون ایجاد می شود.

دیر روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن

گاهی شما یا فشردن دکمه پاور موجود بر روی کنترل تلویزیون ایکس ویژن خود، مشاهده می کنید که تلویزیون به کندی و با تاخیر فراوان فرمان گرفته و روشن می شود. این مشکل به علت نقص فنی در قطعه پاور دستگاه رخ می دهد که جای نگرانی نیست و به دست متخصصین تیم فنی تعمیر تی وی قابل عیب یابی و بر طرف شدن است.

سخن پایانی در رابطه با تعمیر تلویزیون شما

اگر به هنگام تماشای تلویزیون ایکس ویژن خود، به هر علتی مشاهده کردید عملکرد تلویزیون نسبت به گذشته دچار تغییر شده است و شما را کلافه می کند، حتما با تیم تعمیر تی وی مشکل را در میان بگذارید و از دستکاری خود سرانه تلویزیون پرهیز نمایید. هر چه مشکل رخ داده زود تر بررسی و رفع گردد بهتر است چرا که ممکن است همین ایرادهای کوچک پیش آمده، در دراز مدت سبب بروز ایرادهای بزرگ و هزینه بر شوند و حتی شاید پشت گوش انداختن مشکلات کوچک تلویزیون در آینده مسبب تعویض قطعات به کار رفته در آن شود.

دقت داشته باشید اگر به هر دلیل کارکرد دستگاه شما غیر عادی شده یا مشکلی در زمینه استفاده از دستگاه مشاهده می کنید باید فوراً این مشکل توسط کارشناس فنی بررسی و برطرف شود چون احتمال دارد قطعات دستگاه خراب شود و مجبور شوید هزینه بیشتری بابت تعمیرات و یا تعویض قطعات بپردازید.

مشاوره رایگان با کارشناسان تعمیر تی وی

شایان ذکر است که تعمیر و تعویض مین برد تلویزیون ایکس ویژن، پاور، فلت، تعمیر تخصصی پنل تلویزیون ایکس ویژن و سرویس فوری تلویزیون به دست کادر فنی با دانش و کار آزموده تعمیر تی وی صورت می پذیرد.

 

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

  • پوران خدابخش
  • ۰
  • ۰

مرکز رسمی تعمیرات الجی (LG)

تمامی تعمیرات با قطعات اصلی و تصمینی و درمنزل شما انجام می پذیرد. به دلیل تعدد شعبات این مجموعه در سطح شهر کارشناسان ما درکمترین زمان ممکن در منزل شما حضور پیدا کرده و تعمیرات را به انجام خواهند رساند. نمایندگی تعمیرات الجی ارائه دهنده خدمات تعمیرات لوازم خانگی ال جی و سایر برندهای معتبر آسیایی ، آمریکایی ، اروپایی و ایرانی می باشد. شما تنها با یک تماس تلفنی یا ثبت درخواست از این قسمت می توانید درخواست خود را اعلام کنید تا تکنسین های مربوط به تعمیرات یخچال فریزر، تعمیرات ساید بای ساید، تعمیرات ماشین لباسشویی، تعمیرات ماکروویو(ماکروفر)، تعمیرات کولرگازی و اسپیلت که همگی با تجربه و فنی می باشند در محل حاضر شده و تعمیرات را در سریعترین زمان ممکن با بهترین کیفیت به انجام برسانند.

نمایندگی تعمیرات ال جی تهران - تعمیرگاه و نمایندگی مجاز مرکزی نوین

اگر شما به تازگی لوازم خانگی خودرا خریداری کرده اید و کارت گارانتی آن همچنان معتبر می باشد می توانید با تماس با نمایندگی الجی از مزایای کارت گارانتی برخوردار شوید. درغیر اینصورت می توانید با تماس با ما به عنوان تعمیرگاه مجاز الجی در تهران تماس گرفته واز خدمات ما در سریعترین زمان ممکن با بهترین کیفیت و استفاده از قطعات اصلی بهره مند گردید.

سرویس در محل

در سالهای گذشته برای برخی از تعمیرات لوازم خانگی لازم بود لوازم را به تعمیرگاه ها منتقل و تعمیرات در آنحا انجام پذیرد ولی امروزه   این مجموعه باداشتن کادری مجرب و گسترش فناوری و ابزارها 100% تعمیرات را درمحل انجام می دهد.شما کافیست با یک تماس و اعلام آدرس و شرح خرابی دستگاه در سریعترین زمان ازخدمات ما بهره مند شوید.همچنین میتوانید از قسمت .... درخواست خود را اعلام بفرمایید تا کارشناسان ما سریعا با شما تماس گرفته و نسبت به تعمیرات لوازم خانگی شما اقدامات لازم را به عمل آورند.

مرکز تعمیرات ال جی در غرب تهران 44859017_021 نمایندگی غرب

قطعات اصلی

 

اصل بودن یا نبودن قطعات یکی از دغدغه های مشتریان است زیرا در صورت استفاده از قطعات غیراصل دستگاهها دچار صدمات جبران ناپذیری خواهند شد.این مجموعه با در نظرگرفتن این دغدغه همشهریان تعمیرات خود را تنها با قطعات اصلی شرکتی انجام می دهد.

ضمانتنامه  

تعهد ما پس از تعمیر به پایان نخواهد رسید . به منظور اطمینان و رضایت مشتریان تمامی قطعات و خدمات انجام شده دارای یکسال گارانتی می باشد.

قیمت مناسب

تمامی خدمات بر طبق نرخ های مصوب اتحاده انجام می پذیرد.

شرکت مشتریان گلدیران | خدمات پس از فروش لوازم خانگی | نمایندگی‌های ...

سرویس دوره ای

شما می توانید با عضویت در سیستم سرویس دوره ای ازخدمات این سیستم بهره مند شوید و در ازای پرداخت هزینه ناچیز سرویس به صورت دوره ای از خراب شدن وهمچنین آسیب های جدی به دستگاههای خود جلوگیری کنید.

تعمیرات لوازم خانگی ال جی با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در عرصه خدمات تعمیرات لوازم خانگی با برخورداری از کادری مجرب و کارآزموده در خدمت شما همشهریان محترم می باشد.

نمایندگی تعمیرات الجی

  • پوران خدابخش
  • ۰
  • ۰

علل سیاه شدن تصویر در تلویزیون سامسونگ

تلویزیون های جزوه وسایل الکتریکی بسیار مهمی هستند که در منازل، ادارات و سازمان ها دیده می شوند. یکی از شرکت های که در زمینه ی ساخت تلویزیون در سطح جهان موفق بوده است، شرکت سامسونگ می باشد. سامسونگ از سال 2008 شروع به ساخت تلویزیون کرده است و قطعات گوناگونی مثل پاور، مین برد و بک لایت و ... را در خود جای داده است. در این مقاله در رابطه با علل سیاه شدن تصویر در تلویزیون سامسونگ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

ایجاد سیاهی به چه علت است؟

یکی از شایع ترین مشکلاتی که به وجود می آید سیاه شدن تصویر تلویزیون است و عمده دلیل آن می تواند خرابی  بک لایت باشد به طور کلی در صورت خرابی بک لایت ممکن است لکه های سیاه و تاریک را در صفحه ی نمایشگر مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که دلیلی خرابی بک لایت نیز می تواند استفاده ی مداوم از تلویزیون و یا زیاد بودن نور آن باشد. بنابراین برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی بهتر است هر دو ساعت یکبار به تلویزیون خود به مدت 15 دقیقه استراحت دهید.

برای تعمیر بک لایت و رفع این مشکل نیز ابتدا باید بخش ماژور و صفحات پولاریزه شوند همچنین ممکن است تعدادی از لامپ ها در بک لایت مورد اسیب قرار گرفته باشند و برای رفع این مشکل نیاز به تعویض آن را داشته باشید.

لازم به ذکر است در مواردی دیده شده است که برای تعمیر این مشکل باید ماژور را تعویض نمایید و برای تعویض ماژور ممکن است پنل تلویزیون مورد اسیب قرار گیرد. به همین دلیل برای پیشگیری از این مشکل عمده ی تعمیرکاران پنل را به طور کامل تعویض می نمایند.

خرابی بک لایت

عمده دلیل سیاه شدن تصویر خرابی این قطعه می باشد. به احتمال زیاد ممکن است لامپ های این قسمت معیوب شود و تصویر به طور کامل در آن ناحیه از بین برود. خرابی و تعویض لامگ معیوب را جدی بگیرید زیرا برای جبران ممکن است به لامپ های سالم ولتاژ چند برابر وارد شود و نتیجه ی آن خرابی لامپ های سالم نیز باشد. پس بهتر است بعد از مشاهده ی این خرابی هرچه سریع تر اقدام به تعمیر و تعویض آن نمایید.

خرابی پنل

دومین دلیل سیاه شدن تصویر می تواند خرابی پنل باشد. در خصوص سیاه شدن تصویر نیز می تواند علت آن خرابی ماژور یا لیکوئید پنل تلویزیون باشد. به طور کلی پنل قطعه ای است که دارای طول عمر مشخصی می باشد و بعد از پایین یافتن طول عمر آن ممکن است عملکرد دستگاه تحت تثیر قرار گیرد و با سیاه شدن تصویر و یا ایجاد لکه های سیاه خود را نمایان کند. برای رفع این مشکل نیز باید به طور کامل پنل تعویض شود تا مشکل به طور کامل برطرف گردد و  عملکرد دستگاه به حالت اولیه ی خود باز گردد.

سوختگی پیکسل ها

علت دیگر سیاه شدن تصاویر نیز می تواند سوختگی پیکسل ها باشد. به طور کلی هر پیکسل در تلویزیون دارای 3 ساب پیکسل است که می تواند رنگ ها را ایجاد نماید. جالب است بدانید که کنترل پیکسل ها نیز به صورت گروهی خواهد بود و توسط ترانزیستور ها ایجاد رنگ و کنترل آن ها صورت پذیر است. در صورت خرابی پیکسل ها خاموش می شود و می سوزد. عده ی برای رفع این مشکل فشار با سوزن را پیشنهاد می کنند که راه حل بسیار اشتباهی است زیرا با ایجاد فشار توسط سوزن ممکن است وضعیت بدتر شده و پیکسل های مجاور نیز دچار سوختگی و اسیب دیدگی شوند. برای رفع این مشکل نیز حتما از متخصص و تعمیرکار حرفه این کمک بگیرید تا به راحتی این مشکل را بر طرف نمایند.

قیمت محصولات سامسونگ در بهار 98 و جزئیات مربوط به قیمت تمام محصولات سامسونگ

تست و عیب یابی

  • پوران خدابخش