قوانین و محاسبه مالیات بر ارث

قوانین و محاسبه مالیات بر ارث در ایران و انجام امور مالیاتی در تهران توسط کارشناسان خبره در این حوزه

قوانین و محاسبه مالیات بر ارث

قوانین و محاسبه مالیات بر ارث در ایران و انجام امور مالیاتی در تهران توسط کارشناسان خبره در این حوزه

قوانین ونحوه محاسبه مالیات بر ارث همراه با جداول تعرفه و مشمول / معافیت های مالیات را بیان کرده ایم دانستنی های مهم در ای رابطه را از مشاوران مالیات بر ارث بخواهید

  • ۰
  • ۰

آیا می دانید یکی از دلایل تمیز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی، خرابی موتور است؟ در این که موتور جزء مهم ترین قطعات ماشین ظرفشویی است شکی نیست. این قطعه آب لازم برای شستشو را فراهم می کند و خرابی آن باعث بروز مشکلاتی در روند کاری ماشین می شود. یکی از این مشکلات، تمیز نشدن ظروف است. اگرچه این ایراد بسیار جدی و آزار دهنده است، اما با تعمیر موتور ماشین ظرفشویی ال جی، به راحتی برطرف می شود. در ادامه نکات کاربردی را راجع به نحوه عیب یابی و تعمیر موتور ماشین ظرفشویی lg به شما ارائه می دهیم.

تعویض موتور ماشین ظرفشویی ال جی

اگر چه تلاش همکاران ما بر تعمیر موتور ماشین ظرفشویی ال جی است، گاهی این امکان وجود ندارد. یعنی در برخی از موارد، شدت خرابی و آسیب دیدگی موتور به اندازه ای است که عملا نمی توان آن را تعمیر کرد؛ مثل وقتی که موتور می سوزد. در این صورت، نیاز به تعویض موتور ماشین ظرفشویی ال جی با نمونه جدید و اورجینال است. روند تعویض موتور به این ترتیب است که اول تکنسین دستگاه را از برق جدا کرده و سبدها و فیلترها را برمیدارد.

سپس آب موجود در فیلترها با اسفنج تخلیه می شود تا روند باز و بسته کردن موتور راحت تر شود. پس از جدا سازی پنل و شیلنگ آب، پیچ ها باز شده و سیمهای سنسور آنتی فلود جدا می شوند. حالا باید فنر نگهدارنده باز شده و بست های فلزی پمپ بیرون بیایند. در نهایت کلیپس فنر از موتور قدیمی بیرون آمده و روی موتور جدید نصب می شود. پس از اتصال بست های جدید و وصل کردن شیلنگ ها، موتور جدید در جای خود قرار گرفته و سیم ها و اتصالات مطابق قبل بسته می شوند.

در آوردن پمپ تخلیه و پمپ شستشو

دومین مرحله از تعمیر موتور ظرفشویی ال جی اختصاص به درآوردن پمپ تخلیه و شستشو دارد. پس از خارج کردن پنل، پمپ شستشو در دسترس شما خواهد بود. از آنجا که  ممکن است پمپ تخلیه مانع دسترسی آسان به پمپ شستشو شود ابتدا پمپ تخلیه را باز نمایید. برای این کار پیچ‌ها و سیم‌ها را باز کرده و جدا کنید. از اتصالات الکتریکی موجود یک عکس بگیرید. (پمپ شستشو توسط یک کلیپس فنر به بدنه وصل شده است). با رعایت احتیاط فنر را آزاد کنید و شیلنگ‌ها را از پمپ جدا کنید. برای این کار باید بست‌های فلزی را توسط انبردست به بیرون بکشید. به ترتیب شیلنگ‌ها–ابتدا شیلنگ خارچی و سپس شیلنگ داخلی- را جدا کنید.

نحوه تعمیر موتور ظرفشویی LG

تعمیر موتور ظرفشویی کاری تخصصی بوده و اکیدا توصیه می شود که در صورت نداشتن تجربه کافی از انجام آن در منزل جدا خودداری کنید. در ادامه به صورت مختصر مراحل انجام این کار آورده شده است. برای انجام این کار به ابزارآلاتی نظیر پیچ گوشتی، انبردست، بست فلزی و موتور ماشین ظرفشویی جدید نیاز دارید.

برای شروع باید ابتدا دستگاه را از برق بکشید و سپس سبد پایینی آن را باز کنید تا آب داخل فیلتر خالی شود. حال ماشین را به پشت روی زمین قرار دهید و با باز کردن پیچ های پنل زیری آن را خارج کنید. در مواردی ممکن است برای دسترسی بهتر به پمپ شست و شو نیاز به باز کردن پمپ تخلیه نیز باشد.

https://tax-online.blog.ir/post/%D9%85%D9%87%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF

در این مرحله از تعمیر موتور ماشین ظرفشویی ال جی نوبت به جداسازی پمپ شست و شو می رسد. سعی کنید قبل از هرگونه تغییری در موقعیت پمپ از اتصالات آن عکس بگیرید و سپس آن را جدا کنید. حال در این مرحله باید کلیپس فنر را جدا کرده و آن را روی موتور جدید نصب کنید و موتور جدید را جایگزین قدیمی کنید. حال تمام قطعات جدا شده را مانند قبل در جای خود وصل کنید.

  • ۰۰/۱۲/۲۴
  • پوران خدابخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی